Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Havlasová, Eva ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Bednářová, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka v restauračním zařízení U Vnuka. Zaměřením práce je vykonat marketingový výzkum v této vybrané restauraci. Hlavní klíčová slova jsou marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníka a dotazníkové šetření. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, první polovina se věnuje teoretickým stránkám problematiky. Zahrnuje poznatky o marketingovém výzkumu, dotazníkovém šetření a o zákazníkovi, a sním spojenou spokojenost zákazníka. V druhé části bakalářské práce je popsaný samotný výzkum, jeho cíle, postupy a jednotlivé kroky. Závěr práce se věnuje shrnutí výsledků celého výzkumu, ale také dodává doporučení majiteli restaurace.
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti cestovního ruchu
Pavlátová, Lucie ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, která se zabývá poskytováním služeb v oblasti cestovního ruchu. Kvalifikační práce je rozdělena na dvě základní části. První část, teoretická, rozebírá teorii marketingu obecně, specifika marketingu v terciárním sektoru, představuje SWOT analýzu a popisuje jednotlivé složky rozšířeného marketingového mixu 8P. Druhá část, praktická, charakterizuje společnost Hotel Palcát, analyzuje její marketingový mix 8P a pro lepší hodnocení společnosti využívá i nástroje SWOT analýzy. Konec práce je věnován shrnutí a doporučením pro zlepšení aktuálního stavu, která by umožnila společnosti lépe prosperovat.
Analýza a návrh marketingové komunikace pro vybranou cateringovou firmu
Miklošin, Ondřej ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Gunina, Daria (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace společnosti White Circus catering a poté navrhnout potenciální komunikační aktivity pro tuto společnost. V teoretické části budou definovány základní pojmy týkající se marketingového mixu se zaměřením na komunikační mix včetně moderních marketingových trendů. Praktická část bude věnována společnosti White Circus, která je součástí společnosti Ambiente, bude provedena analýza konkurence této firmy a na základě hloubkového rozhovoru s marketingovým ředitelem bude analyzována marketingová komunikace, a nakonec bude proveden návrh nových komunikačních možností pro tuto společnost, které by mohla využít ve své budoucí marketingové komunikaci.
Analýza potenciálu pivního turismu v Kraji Vysočina
Tišl, Radek ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu potenciálu pivního turismu v Kraji Vysočina. Tento cíl naplním sestavením analýz lokalizačních a realizačních předpokladů a prostorového rozmístění jednotlivých produktů v tomto regionu. Na základě výsledků těchto analýz budou navržena doporučení, která by mohla přispět k rozvoji pivního cestovního ruchu na výzkumném území.
Green management ubytovacích zařízení
Zachodilová, Hana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotiť použitie princípov green managementu vo vybraných ubytovacích zariadeniach. V prvej časti práce sú zhrnuté teoretické poznatky z oblasti ubytovacích zariadení, hotelového managementu a green managementu. Tieto informácie slúžia ako podklad pre druhú časť, ktorá analyzuje spoločné a odlišné princípy green managementu na praktických príkladoch v ôsmich hoteloch. Analytická časť najskôr informuje o prvkoch, ktoré sa používajú v jednotlivých hoteloch a následne zistené údaje porovnáva medzi skúmanými hotelmi a vzťahuje ich k poznatkom z teórie. Z bakalárskej práce vyplýva, že hotely bez certifikácie sa usilujú o ochranu životného prostredia, avšak zameriavajú sa prevažne na uspokojovanie ekonomických cieľov, čo značne obmedzuje aplikáciu princípov green managementu.
Green management jako současný trend v oblasti ubytovacích služeb
Komínková, Lucie ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem této práce je rozebrat problematiku Green managementu a provést výzkum na ubytovacím zařízení, které používá Green management a zjistit, jak zákazníci vnímají toto ubytovací zařízení. K výzkumu v této práci byl vybrán Autocamp OASA. Výzkum zkoumá, jak zákazníci vnímají toto ubytovací zařízení a jak jsou s ním spokojeni. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je rozebrán Green management jako takový a stručně vysvětle-ny postupy marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřena na samotný výzkum, kde je definován cíl práce a jeho výzkumné otázky a jsou zde uvedeny výsledky celého výzkumu a jejich interpretace. V závěru jsou uvedena doporuče-ní, která vychází z výsledků výzkumu.
Rozvoj cestovního ruchu v Třešti na základě hipoturistiky
Florianová, Marie ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretický celek dešifruje obecnou terminologii cestovního ruchu, předpoklady, potenciál a tvorbu turistického produktu. Praktická část analyzuje nynější situaci cestovního ruchu v Třešti. Cílem práce je navržení nového turistického produktu z provedených rozborů a dotazníkových šetření. Záměrem práce je prodloužení stávající délky pobytu turistů. Je využito přírodního potenciálu, kterým toto město disponuje, přičemž je kladen důraz na trvale udržitelný rozvoj. Produkt stojí na rozboru předpokladů, vzájemné kooperaci subjektů, bere v úvahu dva stávající segmenty hostů (mladé páry, rodiny s dětmi) a zohledňuje současné preference.
Revenue management hotelového řetězce
Magnusová, Mariana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza efektivnosti Revenue managementu ve vybraných hotelích hotelového řetězce CPI Hotels. Autorka prostřednictvím teoretických poznatků analyzuje komplexní metody a přístupy Revenue managementu využívaných v hotelovém průmyslu. Teoretická část souhrnně popisuje nejdůležitější fakta Revenue managementu. Druhá praktická část je zaměřená na detailnější analýzu manažérských přístupů. Hlouběji jsou analyzovány dosažené výsledky hotelů v období pěti let, které jsou taktéž porovnány s celkovým průměrem výkonosti na trhu v Praze. V návaznosti na analýzu vybraných výkonových ukazatelů a metod autorka v poslední podkapitole předkládá vyhodnocení a možné návrhy na zlepšení efektivnosti. Jednotlivé uváděné názory na zlepšení nesou především subjektivní postoj autorky, a tudíž mohou být značně limitované jejími zkušenostmi. Uvedené návrhy by mohly mít pozitivní dopad na řízení hotelu, zvýšení obsazenosti a optimalizace příjmů.
Hotelový management
Zemanová, Veronika ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Cílem této práce je zjistit společné a rozdílné znaky mezi způsobem řízení vybraných hotelů a dále porovnat způsoby jejich řízení s převládající teorií o řízení těchto provozů. Součástí práce je analýza řízení tří hotelových provozů a jejich vzájemná komparace. Nejprve budou zjištěny informace o konkrétním způsobu řízení v každém vybraném hotelu, které budou poté aplikovány na teoretické poznatky. Výsledkem tohoto porovnání bude informace, zda způsob řízení v jednotlivých zařízeních odpovídá teoretickým znalostem a jestli se naopak dají tyto znalosti ve skutečnosti využít. Dalším krokem je porovnání jednotlivých hotelů mezi sebou a na základě výsledků, které vzejdou z této analýzy, bude navržen námět na zlepšení řízení jednotlivých hotelů.
Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o.
Marková, Kateřina ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls s.r.o., jejíž hlavním zaměřením je průmyslová automatizace a regulace. Cílem práce je nalezení preferovaných atributů při pořizování řídicího systému a zjištění zákaznické spokojenosti a loajality. Atributy produktu jsou stanoveny metodou polostrukturovaných rozhovorů. Analýza zákaznických preferencí vychází ze spotřebitelského výzkumu, v rámci kterého jsou do dotazníkového šetření zapojeni dvě skupiny odborníků na automatizaci a regulaci. Vyhodnocování nasbíraných dat je prováděno pomocí statistických nástrojů. Výsledky analýzy a následně formulovaná doporučení pro společnost, která by mohla napomoci k dosažení jejích cílů, jsou diskutovány v závěrečné části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.