Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 215 záznamů.  začátekpředchozí206 - 215  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový průzkum trhu ryb v České republice
PAUL, Petr
Byla provedena analýza českého rybářství, SWOT analýza zpracovatelského odvětí rybářství a marketingový průzkum prodeje rybích komodit nejvýznamnějších firem. Následně byl proveden spotřebitelský marketingový průzkum formou tištěných dotazníků. Bylo osloveno 110 respondentů a jako cílová skupina byli určeni muži a ženy aktivního věku s rodinou v kraji Vysočina. K vyhodnocení otázek se škálou odpovědí bylo použito výpočtu tzv. poměrového koeficientu diferenciace (P=4s2/R2), který ukázal, že respondenti při určování oblíbenosti jednotlivých druhů mas využívali u rybího masa celé škály odpovědí (P=0,33) a u označování důležitosti vlastností výrobku měla nejmenší diferencovanost odpovědí čerstvost (P=0,009), kterou 98 % respondentů označilo jako velmi důležitou. U dalších otázek hodnotili respondenti důležitost jednotlivých atributů kvality pomocí 4 bodové stupnice (1-velmi důležité, 2-spíše důležité, 3-spíše nedůležité, 4-vůbec nedůležité). Otázky tohoto druhu byly vyhodnoceny pomoci vážených aritmetických průměrů (x), a tak byla zjištěna jejich míra důležitosti. Jako 2 nejdůležitější vlastnosti výrobku byly označeny čerstvost (x=1,02) a chutnost (x=1,34) a jako nejméně důležité vlastnosti snadnost přípravy (x=2,23) a velikost balení (x=2,31). Jako nejvhodnější propagace rybích komodit byla označena informovanost o pozitivním vlivu na lidské zdraví (x=1,44) a jako nejlepší propagace byla označena televizní reklama a pořady o vaření (x=1,57). Vyhodnocení ostatních otázek bylo provedeno pomocí procentuálního zastoupení a absolutních, kumulativních a relativních četností.
Marketingový průzkum trhu ryb v ČR
LEVÁ, Lenka
Marketingový průzkum trhu ryb v České republice jsem zaměřila na prodej sladkovodních ryb, které jsou typické pro naši zemi. Konzumace sladkovodních ryb má v českých zemích dlouholetou tradici, naopak ryby mořské jsou záležitostí moderní doby, která umožnila dovoz této suroviny z přímořských států. I přes dlouhodobou existenci ryb na našem trhu je jejich konzumace v porovnání s jinými druhy masa i v porovnání s jinými státy na nízké úrovni. Ve své práci jsem se zaměřila zejména na mladou generaci a jejich stravovací návyky vzhledem k druhové konzumaci ryb. Ryby konzumují více než dvě třetiny obyvatel, což znamená, že je zde velký prostor na motivování lidí k vyšší spotřebě domácích sladkovodních ryb. Češi jedí mnohem více mořské ryby než sladkovodní. Příčinou je širší sortiment mořských ryb na trhu, lépe zpracované a upravené výrobky z nich a často i nižší ceny než u sladkovodních ryb. Ve většině restauracích je malý, nebo téměř žádný, výběr pokrmů ze sladkovodních ryb. Propagací ryb u kuchařů a jejich školením, lze docílit častější zařazení sladkovodních ryb do jídelníčků restauracích, které mladá generace využívá k častému stravování.
Marketing significance of the presentation of arts in the public space of the Statutory city of Brno
Murdzová, Alexandra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této diplomé práce je upozornit na možnosti prezentace umění ve veřejném prostoru a na jejich přínos pro mareting umění a kulturních institucí. Diplomová práce sa zaměřuje na prostor statutárního města Brna a poskytuje hodnocení přínosu vybraných realizovaných akcií a výsledky mého vlastního marketingového průzkumu. V úvodní části diplomové práce jsou vysvetleny některé důležité teoretické pojmy a souvislosti. Nasleduje popis možností eliminace přístupových bariér veřejnosti k umění pomocí jeho prezentace ve veřejném prostoru. Významná čásť diplomové práce sa zabývá prezentací umění v prostoru obchodního a společenského centra Galerie Vaňkovka v Brně a na konkrétních příkladech demonstruje přínosy spolupráce obchodního centra s jednotlivými umělci či kulturními institucemi. Nejvýznamnejší časť diplomové práce tvoří marketingový průzkum mezi návštěvníky Galerie Vaňkovka. Na vzorku 200 respondentů jsem zkoumala, jak návštěvníci Galerie Vaňkovka vnímají prezentaci umění v prostoru obchodního centra. Dospěla jsem k závěru, že prezentace uměnia v těchto prostorech může významně podpořit marketing umění a kulturních institucí.
Spokojenost klientů se službami turistického informačního centra
Kohoutková, Ivana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Pekárková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá spokojeností klientů se službami turistického informačního centra ve Znojmě. Cílem práce je tedy zjistit tuto spokojenost, a na základě provedeného průzkumu spokojenosti a porovnání informačních center navrhnout doporučení a návrhy, které by měly vést k větší spokojenosti klientů. V teoretické části jsem se zaměřila na vysvětlení základních pojmů týkajících se cestovního ruchu, turistického informačního centra, marketingového průzkumu a spokojenosti. V praktické části jsem prostřednictvím vytvořeného dotazníku zjišťovala spokojenost klientů v informačním centru ve Znojmě. Věnovala jsem se také porovnávání informačních center přibližně stejně velkých měst, jako je město Znojmo. V závěru práce jsem se zaměřila na doporučení a návrhy, které by měly vést k větší spokojenosti klientů.
Marketing produktu Karel IV.
Mikšů, Šárka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Marketing produktu Karel IV. je navrhnout marketingové komunikační kanály a naznačit možnosti dalšího směřování produktu. Teoretická část se věnuje marketingovému plánu a jeho částem. V praktické části lze nalézt analýzu trhu a konkurence, popis vývoje produktu a marketingový průzkum.
Marketing sázkových kanceláří
Kouřil, Jakub ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Krekule, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza služeb sázkových kanceláří z pohledu marketingového mixu. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny termíny marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingový průzkum. Praktická část je poté věnována dvěma největším českým sázkovým kancelářím Tipsport, a.s. a Fortuna sázková kancelář, a.s. Důraz je kladen především na zhodnocení dvou částí marketingové mixu - produkt a cenu, včetně srovnání se zahraniční konkurencí. Následuje SWOT analýza charakterizující současnou situaci na sázkovém trhu. Prostřednictvím průzkumu je zákazníky zhodnoceno vnímání nabízených služeb. V závěrečné části jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy
Fuková, Pavla ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Šalamoun, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na segment biopotravin. Cílem je zmapovat situaci na českém trhu a následně identifikovat způsoby uplatnění bioproduktů, stanovit specifika marketingu biopotravin a porovnat situaci na našem trhu s Evropskou unií. Další částí je zaměření se na firmu Biodynamické víno.cz zabývající se prodejem vín v biodynamické kvalitě, charakterizovat tuto firmu a stanovit její pozici na trhu. Na základě provedených analýz a marketingového výzkumu pak navrhneme doporučení a vhodnou marketingovou strategii.
Péče o zákazníky v retailingové firmě
Sibřinová, Andrea ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje strategii péče o zákazníky společnosti IKEA. V první části jsem se zabývala obecně zákazníkem, jeho definicí, významem, segmentací a také chováním, zaměřila jsem se i na teorii péče o zákazníky. V druhé analytické části jsem popsala a zhodnotila přístup společnosti IKEA k péči o zákazníky a pomocí dotazníku jsem zjišťovala, do jaké míry zákazníci znají služby nabízené společností IKEA, jak je využívají a hodnotí. Získané informace jsem zpracovala a zaznamenala pomocí grafů a tabulek. Na závěr práce jsem uvedla moje doporučení.
Národní muzeum, jeho marketing a projekt pro zatraktivnění stálé expozice
Novotná, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce pojednává o marketingu v muzejnictví. Se zaměřením na marketingový výzkum, především pak průzkum muzejního publika. Vedle obecných informací je jádrem práce Národní muzeum, jeho marketing a průzkum návštěvníků této instituce. V závěrečné části práce je na základě získaných poznatků z primárního i sekundárního průzkumu navržen projekt, který má dodat expozici Národního muzea moderní prvek a podnítit muzejní publikum k další návštěvě.
Marketingový průzkum a restrukturalizace marketingového konceptu firmy TRY.audiovisual s důrazem na komunikaci
Laboutka, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hylmarová, Tereza (oponent)
Marketingový koncept a marketingová strategie jsou základním stavebním kamenem každého podniku. Jasně vymezují smysl existence firmy, směr jejích aktivit a také určují cílové trhy a prostředky, díky kterým jich lze úspěšně dosáhnout. Pro podniky jsou nejen významným nástrojem řízení, ale svojí konkrétní stavbou zároveň definují i jejich jednoznačnou konkurenční výhodu v daném prostředí a čase. Aktuálnost konceptu a schopnost firmy reagovat na potřeby prostředí jsou pro udržení této výhody stěžejní. Cílem této práce je analýza marketingové strategie a marketingového průzkumu a aplikace získaných poznatků při restrukturalizaci této strategie a marketingového konceptu společnosti TRY.audiovisual.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 215 záznamů.   začátekpředchozí206 - 215  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.