Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing sázkových kanceláří
Kouřil, Jakub ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Krekule, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza služeb sázkových kanceláří z pohledu marketingového mixu. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny termíny marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingový průzkum. Praktická část je poté věnována dvěma největším českým sázkovým kancelářím Tipsport, a.s. a Fortuna sázková kancelář, a.s. Důraz je kladen především na zhodnocení dvou částí marketingové mixu - produkt a cenu, včetně srovnání se zahraniční konkurencí. Následuje SWOT analýza charakterizující současnou situaci na sázkovém trhu. Prostřednictvím průzkumu je zákazníky zhodnoceno vnímání nabízených služeb. V závěrečné části jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.