Název:
Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Bioproduct on the Example of a selected Firm
Autoři:
Fuková, Pavla ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Šalamoun, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na segment biopotravin. Cílem je zmapovat situaci na českém trhu a následně identifikovat způsoby uplatnění bioproduktů, stanovit specifika marketingu biopotravin a porovnat situaci na našem trhu s Evropskou unií. Další částí je zaměření se na firmu Biodynamické víno.cz zabývající se prodejem vín v biodynamické kvalitě, charakterizovat tuto firmu a stanovit její pozici na trhu. Na základě provedených analýz a marketingového výzkumu pak navrhneme doporučení a vhodnou marketingovou strategii.The thesis is focused on organic foods segment. The aim is to monitor the situation on the Czech market and then identify ways to use organic products, organic food marketing to determine the specifics of the situation and compare our market with the European Union. Another part is to focus on biodynamic víno.cz company engaged in the sale of biodynamic wines in quality characterize this business and establish its market position. Based on the analysis of marketing research and then propose recommendations and a good marketing strategy.
Klíčová slova:
Biodynamické víno; Bioprodukt; Marketingová strategie; Marketingový průzkum; SWOT analýza; Biodynamic Wine; Marketing research; Marketing Strategy; Organic; SWOT Analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28482