Název: Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy
Překlad názvu: Marketing Strategy of Bioproduct on the Example of a selected Firm
Autoři: Fuková, Pavla ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Šalamoun, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Biodynamické víno; Bioprodukt; Marketingová strategie; Marketingový průzkum; SWOT analýza; Biodynamic Wine; Marketing research; Marketing Strategy; Organic; SWOT Analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28482

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72268


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet