Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy
Fuková, Pavla ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Šalamoun, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na segment biopotravin. Cílem je zmapovat situaci na českém trhu a následně identifikovat způsoby uplatnění bioproduktů, stanovit specifika marketingu biopotravin a porovnat situaci na našem trhu s Evropskou unií. Další částí je zaměření se na firmu Biodynamické víno.cz zabývající se prodejem vín v biodynamické kvalitě, charakterizovat tuto firmu a stanovit její pozici na trhu. Na základě provedených analýz a marketingového výzkumu pak navrhneme doporučení a vhodnou marketingovou strategii.

Viz též: podobná jména autorů
2 FUKOVÁ, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.