Název: Marketing sázkových kanceláří
Překlad názvu: Marketing of betting agencies
Autoři: Kouřil, Jakub ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Krekule, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kursové sázení; marketingový mix; marketingový průzkum; sázkové kanceláře; betting agencies; betting odds; marketing mix; marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28162

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73211


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet