Název: Marketingový průzkum trhu ryb v České republice
Překlad názvu: Fish market marketing survey in the Czech Republic
Autoři: PAUL, Petr
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový průzkum; propagace; rybářství; rybí komodity; fish commodities; fishery; marketing survey; promotion
Citace: PAUL, Petr. Marketingový průzkum trhu ryb v České republice. České Budějovice, 2007. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/3292

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85732


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-13, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet