Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní komunikace v organizaci
Sibřinová, Andrea ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Tato práce se zabývá interní komunikací v Agentuře pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Jejím hlavním cílem je zanalyzovat současný systém interní komunikace, identifikovat jeho silné a slabé stránky a navrhnout řešení pro jeho zlepšení. Podklady pro analýzu byly získány především z vlastního kvalitativního a kvantitativního průzkumu a interních dokumentů organizace. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje obecným charakteristikám interní komunikace (definice, subjekty, obsah, cíle, komunikační kanály a prostředky, význam), praktická část byla zpracována na základě výsledků z kvalitativního a kvantitativního výzkumu, přináší samotnou analýzu interní komunikace a konkrétní návrhy, které by efektivitu současného systému měly zvýšit.
Péče o zákazníky v retailingové firmě
Sibřinová, Andrea ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje strategii péče o zákazníky společnosti IKEA. V první části jsem se zabývala obecně zákazníkem, jeho definicí, významem, segmentací a také chováním, zaměřila jsem se i na teorii péče o zákazníky. V druhé analytické části jsem popsala a zhodnotila přístup společnosti IKEA k péči o zákazníky a pomocí dotazníku jsem zjišťovala, do jaké míry zákazníci znají služby nabízené společností IKEA, jak je využívají a hodnotí. Získané informace jsem zpracovala a zaznamenala pomocí grafů a tabulek. Na závěr práce jsem uvedla moje doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.