Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluation of Entrepreneurial Opportunities
Laboutka, Tomáš ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Fried, Jan (oponent)
Cílem této práce je poskytnutí náhledu do procesů, které podnikatelé skutečně využívají při vyhodnocování podnikatelských příležitostí První část je zaměřená na teoretický kontext daného tématu a poskytuje komplexní náhled na existující akademické zdroje. V této části je sestaveno šest tezí, které dávají základ teorii vyhodnocování podnikatelských příležitostí. Druhá část si klade za cíl empiricky testovat a analyzovat těchto šest tezí. Výzkum je postaven na 31 osobních rozhovorech s vysoce zkušenými podnikateli z České republiky. Praktické návrhy jsou poskytnuty jak akademikům, tak i podnikatelům ve formě deseti hlavních doporučení.
Marketingový průzkum a restrukturalizace marketingového konceptu firmy TRY.audiovisual s důrazem na komunikaci
Laboutka, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hylmarová, Tereza (oponent)
Marketingový koncept a marketingová strategie jsou základním stavebním kamenem každého podniku. Jasně vymezují smysl existence firmy, směr jejích aktivit a také určují cílové trhy a prostředky, díky kterým jich lze úspěšně dosáhnout. Pro podniky jsou nejen významným nástrojem řízení, ale svojí konkrétní stavbou zároveň definují i jejich jednoznačnou konkurenční výhodu v daném prostředí a čase. Aktuálnost konceptu a schopnost firmy reagovat na potřeby prostředí jsou pro udržení této výhody stěžejní. Cílem této práce je analýza marketingové strategie a marketingového průzkumu a aplikace získaných poznatků při restrukturalizaci této strategie a marketingového konceptu společnosti TRY.audiovisual.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.