Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 105 záznamů.  začátekpředchozí96 - 105  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
DOUŠOVÁ, Lucie
Bakalářská práce obsahuje kromě literárního přehledu také praktickou část, která se skládá z kvantitativního a kvalitativního marketingového výzkumu. Kvantitativním výzkumem bylo zanalyzováno 44 maloobchodních jednotek. Kvalitativně byla zanalyzována jedna vybraná maloobchodní jednotka, pro kterou bylo, na základě zjištěných údajů z obou částí, vypracováno doporučení pro efektivnější využívání marketingových nástrojů.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
HAVLÍČEK, Radek
Ve svojí práci jsem se snažil zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vzorku maloobchodních subjektů v kraji Vysočina. Kvantitativním výzkumem jsem zjistil, že celá řada subjektů má dobře propracovaný systém využívání marketingových nástrojů. Podařilo se mi potvrdit převážnou část hypotéz. Především pak vliv míry využívání promotion na růst tržeb a růst hospodářského výsledku. Rovněž se mi podařilo prokázat pravdivost hypotézy o pozitivní spojitosti míry využití promotion a přítomnosti konkurence v místě podnikatelského subjektu a pozitivním vztahu tvorby písemného obchodního nebo marketingového plánu a podnikatelskou úspěšností {--} růstem tržeb, velikostí tržeb a růstem hospodářského výsledku. V závěrečné části jsem zformuloval některá doporučení maloobchodnímu subjektu, v němž vznikla případová studie.
Využití marketingu v kulturní neziskových organizacích: Art Prometheus, o.s. a Ciant
Hoffmannová, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Stojáková, Karla (oponent)
Tato práce porovnává využití marketingu ve vybraných dvou neziskových organizacích pohybujících se v oblasti kulturního managementu a produkce; ART prometheus, o. s. a CIANT, o. s. Z teoretických znalostí týkající se marketingového mixu vychází praktická část, kde jsou tyto poznatky aplikovány na již zmíněných organizacích.
Řízení značky
Čeřovský, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce pojednává o teoretických přístupech řízení značky, porovnává tyto přístupy s přístupy používanými v praxi, zejména pak brand manažery českých značek. Formou marketingového výzkumu zjišťuje dopad řízení značek u segmentu vysokoškolských studentů v ČR.
Výzkum používání marketingových nástrojů v řízení firem
Dočekalová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
V této diplomové práci je proveden marketingový výzkum ve vybraném souboru malých a středních firem. Výzkum se zabývá používanými marketingovými nástroji (především základním marketingovým mixem -- 4P) v řízení malých a středních podniků. Výsledky vlastního marketingového výzkumu jsou porovnány s výsledky marketingového výzkumu provedeného v letech 2004 a 2005 Ekonomicko-správní fakultou brněnské Masarykovy univerzity.
The analysis of marketing specificity in art gallery
Lednická, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Posledních 30 let se ve světě umění výrazně projevuje potřeba využití poznatků a schopností z ekonomické sféry. Diplomová práce si vzala za cíl přiblížit čitateli proces aplikace marketingových nástrojů na oblast galerijní praxe. Ve svých třech částech se věnuje vývoji muzeologie a charakteristice kulturní sféry v České republice, vývoji Art marketingu a základnému rozdílu v chápaní produktu a zákazníka v oblasti Arts, a v analytické části poukazuje na různé specifické aplikace marketingových nástrojů v pěti pražských galeriích. Cílem práce bylo taktéž přiblížit stav pražské galerijní scény, která by byla po přepracování některých základních prvku konkurenceschopná mnohým galeriím ve významných evropských městech.
Marketingový mix výrobku určeného pro seniory
Preisová, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je postihnout segment/y seniorů jako výhodný potenciální trh pro firmy, který se bude v budoucnu rozrůstat. Zároveň také ukázat nejvhodnější nástroje pro oslovení tohoto segmentu. V první části diplomové práce popisuji marketing, segmentaci trhu a marketingový mix v obecné a teoretické rovině. Ve druhé polovině se již zabývám strukturou populace, demografickými údaji konkretizovanými na seniory, predikcí vývoje populace a sociálně ekonomickými údaji o seniorech. Závěr práce je věnován porovnání vhodných a nevhodných marketingových nástrojů.
Využití marketingu v rozvoji Středočeského kraje
Šímová, Václava ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním marketingu v rozvoji Středočeského kraje. V úvodu bude v obecném pojetí vysvětlen pojem regionální (teritoriální) marketing, jako nově se rozvíjející pojetí řízení ve veřejné správě. Pro správné pochopení práce bude stručně objasněna organizace Středočeského kraje (zastupitelstvo, rada, hejtman, krajský úřad, regionální rada). Budou zhodnoceny dokumenty vztahující se k marketingu (např. Program rozvoje kraje). Hlavní náplní práce budou jednotlivé marketingové nástroje -- komunikace (vnitřní, vnější, komunikační mix), produkt (informace, služby, akce), cena, distribuce (dostupnost) a lidé (zaměstnanci, zákazníci), a to zhodnocení jejich současného využívání, návody na eventuelní zdokonalení a nové podněty pro praxi.
Internetový marketing v cestovním ruchu
Vetyšková, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na novou formu marketingu.První část se věnuje teoretickému popisu jednotlivých složek internetového marketingu a jejich aplikaci v podnicích a rezervačních systémech cestovního ruchu, jako jsou cestovní kanceláře, letecké společnosti, prodejci letenek či ubytovací zařízení. Další část se týká praktického porovnávání jednotlivých podniků a rezervačních systémů. Cílem práce je na příkladech uvést, jak jsou v různých sektorech cestovního ruchu v ČR využívány možnosti internetového marketingu.
Analýza marketingových aktivit firmy Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšánková, Alžběta (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve firmě Hennlich Industrietechnik, s.r.o. se zaměřením na komunikaci se zákazníkem, konkurencí i uvnitř firmy. Práce řeší v jednotlivých kapitolách využívání nástrojů komunikačního mixu, rozdílný přístup k marketingovému řízení manažerů odštěpných závodů, efektivnost marketingových aktivit a jejich vliv na obrat i zisk firmy. Porovnává výsledky hospodaření jednotlivých odštěpných závodů a dává je do souvislosti s výsledky marketingových aktivit. Následně upozorňuje na nedostatky a hledá řešení ke zvýšení efektivnosti marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 105 záznamů.   začátekpředchozí96 - 105  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.