Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingu v rozvoji Středočeského kraje
Šímová, Václava ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním marketingu v rozvoji Středočeského kraje. V úvodu bude v obecném pojetí vysvětlen pojem regionální (teritoriální) marketing, jako nově se rozvíjející pojetí řízení ve veřejné správě. Pro správné pochopení práce bude stručně objasněna organizace Středočeského kraje (zastupitelstvo, rada, hejtman, krajský úřad, regionální rada). Budou zhodnoceny dokumenty vztahující se k marketingu (např. Program rozvoje kraje). Hlavní náplní práce budou jednotlivé marketingové nástroje -- komunikace (vnitřní, vnější, komunikační mix), produkt (informace, služby, akce), cena, distribuce (dostupnost) a lidé (zaměstnanci, zákazníci), a to zhodnocení jejich současného využívání, návody na eventuelní zdokonalení a nové podněty pro praxi.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Šímová, Václava ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny v Benešově u Prahy, jejich kupním chováním a marketingem obchodu. Součástí je i marketingový výzkum na dané téma.

Viz též: podobná jména autorů
10 Šímová, Veronika
2 Šímová, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.