Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The analysis of marketing specificity in art gallery
Lednická, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Posledních 30 let se ve světě umění výrazně projevuje potřeba využití poznatků a schopností z ekonomické sféry. Diplomová práce si vzala za cíl přiblížit čitateli proces aplikace marketingových nástrojů na oblast galerijní praxe. Ve svých třech částech se věnuje vývoji muzeologie a charakteristice kulturní sféry v České republice, vývoji Art marketingu a základnému rozdílu v chápaní produktu a zákazníka v oblasti Arts, a v analytické části poukazuje na různé specifické aplikace marketingových nástrojů v pěti pražských galeriích. Cílem práce bylo taktéž přiblížit stav pražské galerijní scény, která by byla po přepracování některých základních prvku konkurenceschopná mnohým galeriím ve významných evropských městech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.