Název:
Využití marketingu v kulturní neziskových organizacích: Art Prometheus, o.s. a Ciant
Překlad názvu:
Application of marketing in nonprofit organizations:ART Prometheus, o. s., CIANT, o. s.
Autoři:
Hoffmannová, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Stojáková, Karla (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce porovnává využití marketingu ve vybraných dvou neziskových organizacích pohybujících se v oblasti kulturního managementu a produkce; ART prometheus, o. s. a CIANT, o. s. Z teoretických znalostí týkající se marketingového mixu vychází praktická část, kde jsou tyto poznatky aplikovány na již zmíněných organizacích.The thesis compares the application of marketing in the two selected nonprofit organizations that are active in the area of cultural management and production; ART Prometheus, o. s., and CIANT, o. s. The practical part comes from theorethical knowledge which is related to marketing mix, and this knowledge is applied to the above mentioned organizations.
Klíčová slova:
ART Prometheus, o. s.; CIANT, o. s.; marketing a neziskové organizace; marketing služeb; marketingové nástroje; ART Prometheus, o. s.; CIANT, o. s.; marketing and nonprofit organizations; marketing services; marketing tools
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22966