Název:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Překlad názvu:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Autoři:
HAVLÍČEK, Radek Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ve svojí práci jsem se snažil zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vzorku maloobchodních subjektů v kraji Vysočina. Kvantitativním výzkumem jsem zjistil, že celá řada subjektů má dobře propracovaný systém využívání marketingových nástrojů. Podařilo se mi potvrdit převážnou část hypotéz. Především pak vliv míry využívání promotion na růst tržeb a růst hospodářského výsledku. Rovněž se mi podařilo prokázat pravdivost hypotézy o pozitivní spojitosti míry využití promotion a přítomnosti konkurence v místě podnikatelského subjektu a pozitivním vztahu tvorby písemného obchodního nebo marketingového plánu a podnikatelskou úspěšností {--} růstem tržeb, velikostí tržeb a růstem hospodářského výsledku. V závěrečné části jsem zformuloval některá doporučení maloobchodnímu subjektu, v němž vznikla případová studie.In those baccalaureate work am try analyse state exploitation marketing tools in choice sample retail subjects. In quantitative parts work am analyzed sample retail subjects choice systematic potluck from areas limit highlands. These subjects am addressed through ready questionnaire. Qualitative volume of work presents case study, who basis was deep conversation with owner choice retail troop that the finds in also areas.In final parts am on the basis quantitative and qualitative research processed recommendation for choice retail subject that the would according to mine opinion redounded to his next development and fruitfulness.
Klíčová slova:
maloobchod; marketing; marketingové nástroje; marketingový mix; marketingový výzkum; marketing; marketing mix; marketing research; marketing tools; retail subject Citace: HAVLÍČEK, Radek. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8876