Název: Analýza marketingových aktivit firmy Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Překlad názvu: The Marketing Activities Analysis of the Firm Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Autoři: Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšánková, Alžběta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; konkurence; Marketing; marketingové nástroje; marketingový mix; trhy; zákazníci; communication mix; competition; customers; Marketing; marketing instruments; marketing mix; markets

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8079

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4074


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet