Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix služeb
Veličková, Daniela ; Kafoněk, Richard (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix služeb“ je analýza současného stavu a následný návrh na zefektivnění marketingové strategie podniku nabízejícího služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu služeb souvisejícími s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na aktuální stav fitcentra Best Gym Horova. V praktické části jsou představeny konkrétní návrhy a doporučení, díky kterým by mělo dojít k efektivnější marketingové strategii.
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Fojtíková, Kristina ; Hluštík, Radovan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků bowlingových heren v Uherském Hradišti a navrhnout pro jednu z nich opatření pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky budou analyzovány v praktické části. Na základě získaných informací budou sestaveny návrhy a opatření, která by měla vést k celkovému zvýšení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami a ke zvýšení tržeb firmy.
Spokojenost zákazníků
Němec, Filip ; Sehnal, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub
Hojačová, Blanka ; Rivola, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky restaurace Sportclub z pohledu zákazníka. Součástí jsou také návrhy a doporučení, které pomohou zvýšit spokojenost zákazníků a tím přispějí k lepšímu boji s konkurencí a k upevnění postavení restaurace na trhu.
Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti
Horníčková, Adéla ; Marčíková, Šárka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnována obecným poznatkům z oblasti marketingu, které jsou východiskem pro další části práce. Na základě provedené analýzy, která se věnuje současnému stavu společnosti, jsou předloženy konkrétní návrhy pro zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti. Tyto návrhy by měly zvýšit publicitu společnosti a povědomí o poskytovaných službách.
Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami
Kadubec, Karel ; Výchorec, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Základním předmětem této bakalářské práce „Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami“ je provedení analýzy současného stavu marketingové stránky podniku a za použití vhodných nástrojů návrh vhodného marketingového řešení pro zefektivnění marketingové situace apartmánu. Smyslem je analyzovat současný stav marketingového řešení Apartmánu Magura 37 - DONOVALY a na základě výstupů provedených analýz navrhnout opatření, které zajistí udržení stávajících zákazníků, ale především přilákají potencionální zákazníky a zvýší povědomí o apartmánu.
Návrh změn marketingových aktivit hotelu U Loubů
Hlavatá, Michaela ; Sedláček, Matěj (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie Hotelu U Loubů. Komplexně zkoumá a hodnotí současný stav poskytovaných služeb, marketingové komunikace i personálního obsazení. V návrhové části jsou pak zpracována opatření vedoucí ke zlepšení celkové situace, jež má za cíl zvýšit povědomí a obsazenost hotelu.
Marketingový mix Restaurace Na chalupě
Kubíková, Martina ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor marketingu a především marketingového mixu. Tedy na známé definice marketingu, marketingová prostředí a rozbor marketingového mixu, kde jsou zmapovány všechny jeho části (Produkt, Cena, Distribuce, Propagace, Fyzický důkaz, Lidé, Procesy). Z teoretických poznatků, které byly zjištěny v odborné literatuře, je vypracována praktická část. Zde je rozebrán marketingový mix Restaurace Na chalupě a zároveň tak i porovnání dvou provozovatelů, kteří se zde vystřídali. Pro nové provozovatele jsou navrženy způsoby, jak zaujmout své zákazníky a také si je udržet.
Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení
Abrahamová, Dominika
Abrahamová, D. Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se věnuje novému trendu cestovního ruchu, který se nazývá glamping. Je zde popsána historie a vznik glampingu a také aktuální situace na českém trhu. Dále je zde uveden teoretický rámec, který je nutný pro pochopení problematiky marketingu služeb a marketingové strategie. Cílem práce je sestavení marketingové strategie pro pronajímatele glampingových zařízení. Marketingová strategie bude sestavena tak, aby dosáhla splnění vytyčených cílů, které si stanovil pronajímatel. Pro dosažení cíle bakalářské práce byly uskutečněny analýzy, které se věnují marketingovému prostředí. Další metodou výzkumu bylo dotazníkové šetření, které bylo určeno jak pro stále či potenciální zákazníky, tak pro neznalce glampingu. Výsledkem utvořených analýz a dotazníkového šetření je návrh vhodné marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.