Název: Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Překlad názvu: The Proposal of Amplification of Marketing Activities of the Company
Autoři: Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza; Cílový zákazník; Marketing služeb; Marketingová činnost; Marketingový výzkum; Přímý marketing; Analysis; Direct marketing; Marketing aktivity; Marketing of services; Marketing research; Target customer

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25467

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-592560


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet