Název: Spokojenost zákazníků
Překlad názvu: Customer Satisfaction
Autoři: Němec, Filip ; Sehnal, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování zákazníka; dotazník; marketing služeb; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; customer behavior; customer satisfaction; marketing of services; marketing Research; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81287

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-552555


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet