Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.
Návrh na zlepšení marketingových činností firmy
Pekař, Jaroslav ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracovávaná pro firmu TOP Dům, s. r. o. a byla rozdělená na dvě základní části, analytickou a návrhovou. Analýza firmy byla zaměřena především na oblast marketingu a odhalila problémy, které je třeba odstranit. Proto jsem ve druhé části navrhl možná řešení těchto problémů s cílem jednak zvýraznění a rozšíření silných stránek firmy a využití potenciálu trhu při současné eliminaci nedostatků firmy a hrozeb, které na ni mohou působit.
Ekonomické úspory s využitím tepelného čerpadla
Johan, Richard ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je složena ze dvou podstatných částí. Teoretická část je zaměřena na klasické teorie ekonomických rozborů. Praktická část vyhodnocuje úspory při vytápění a ohřevu teplé vody tepelným čerpadlem ve srovnání s využitím klasických zdrojů tepla.
Návrh nového marketingového MIXu výrobní firmy
Koukalová, Barbora ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh nového marketingového mixu výrobní firmy“ je analýza současného stavu marketingového mixu obuvnické firmy Bábor Eurodance a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola pojednává o historii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky koncepce 4P . Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu a zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu a přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
Návrh nového marketingového MIXu výrobní firmy
Koukalová, Barbora ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh nového marketingového mixu výrobní firmy“ je analýza současného stavu marketingového mixu obuvnické firmy Bábor Eurodance a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola pojednává o historii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky koncepce 4P . Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu a zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu a přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
Ekonomické úspory s využitím tepelného čerpadla
Johan, Richard ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je složena ze dvou podstatných částí. Teoretická část je zaměřena na klasické teorie ekonomických rozborů. Praktická část vyhodnocuje úspory při vytápění a ohřevu teplé vody tepelným čerpadlem ve srovnání s využitím klasických zdrojů tepla.
Návrh na zlepšení marketingových činností firmy
Pekař, Jaroslav ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracovávaná pro firmu TOP Dům, s. r. o. a byla rozdělená na dvě základní části, analytickou a návrhovou. Analýza firmy byla zaměřena především na oblast marketingu a odhalila problémy, které je třeba odstranit. Proto jsem ve druhé části navrhl možná řešení těchto problémů s cílem jednak zvýraznění a rozšíření silných stránek firmy a využití potenciálu trhu při současné eliminaci nedostatků firmy a hrozeb, které na ni mohou působit.
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.