Název: Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti
Překlad názvu: Proposals for Improvement of the Communication Mix of the selected Company
Autoři: Horníčková, Adéla ; Marčíková, Šárka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hospic; Marketing; marketing služeb; marketingová komunikace; nezisková organizace; paliativní péče; propagace; získávání finančních prostředků; fundraising; hospice; Marketing; marketing communication; marketing of services; non-profit organization; palliative care; propagation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66176

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-551859


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet