Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh reklamní kampaně společnosti SAMOHÝL OLOMOUC a.s.
Hudek, Martin ; Horáková, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně pro společnost SAMOHÝL OLOMOUC a.s. Teoretická část obsahuje hlavně teoretická východiska práce, základní pojmy, termíny a metody práce. Analytická část se zabývá seznámením s marketingovou problematikou společnosti, její analýzou, analýzou trhu a konkurence, marketingovým průzkumem a SWOT analýzou. Závěrečná část je tvořena hodnocením vlastních návrhů řešení problematiky, jejich efektivnosti, ekonomické náročnosti a jejich možnosti integrace do společnosti.
Návrh marketingové strategie podniku
Pelán, Radim ; Kreps, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Pernecká, Otilie
Pernecká, O. Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zaměřuje na legální aspekty propagace zboží a slu-žeb na internetu. V prvních dvou kapitolách jsou popsány metody internetového marketingu jako je PPC, word-of-mouth-marketing, e-mail marketing, influencer marketing a obsáhle popsána jsou sociální média a jejich legální aspekty v kontextu reklamy, influencer marketingu a spotřebitelského práva. V poslední kapitole jsou aplikovány získané znalosti o internetovém marketingu a právu a převedeny v online marketingovou propagaci pro dvě společnosti, kde první z nich je specializovaná na tabákové odvětví a druhá na odvětví nealkoholických nápojů.
Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu
Vyhnalíková, Michaela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavení doporučení vhodné struktury sociálních sítí volejbalových extraligových klubů na základě kvantitativního dotazování fanoušků volejbalu. Metody: Hlavní metodou tohoto marketinkového výzkumu bylo kvantitativní dotazování. Dotazník byl šířen elektronicky a výzkumným souborem byli fanoušci volejbalu využívající sociální sítě. Výsledky: Na základě provedeného kvantitativního dotazování zaměřeného na využívání sociálních sítí fanoušky volejbalu bylo zjištěno, že většina klubů mužské volejbalové extraligy nevyužívá plného potenciálu marketingu na sociálních sítí. Nejvyužívanějšími sítěmi jsou Instagram a Facebook, jak volejbalovými kluby, tak volejbalovými fanoušky. Po srovnání teoretické části s daty z dotazníku, byla navržena doporučení pro lepší strukturu sociálních sítí volejbalových klubů. Klíčová slova: marketing na sociálních sítích, kvantitativní výzkum, volejbal, sportovní marketing, sociální síť
Sociální sítě jako nástroj k propagaci umělecké řemeslné výroby
Kašová, Jana ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním role sociálních sítí v propagaci vybraných umělecko-řemeslných dílen. V dané problematice jsme na základě polo-strukturovaných kvalitativních rozhovorů s majiteli dílen analyzovali, jaká je role propagace uměleckých řemesel na sociálních sítích v jejich konkurenceschopnosti a dlouhodobé udržitelnosti. Také jsme se zaměřili na to, jak hodnotí roli sociálních sítí v propagaci uměleckých řemesel vlastníci umělecko-řemeslných dílen a které konkrétní postupy nebo formy obsahu dle vlastníků umělecko-řemeslných dílen fungují nejlépe izolovaně i v kontextu dalších propagačních technik a kanálů. Cílem výzkumu bylo pochopit práci umělecko-řemeslných dílen se sociálními sítěmi při jejich propagaci. Hlavní sociální sítě, které se ve výzkumu objevily byli nejčastěji užívané, Facebook a Instagram, ale okrajově i další. Během výzkumu jsme došli k dalším zajímavým zjištěním ohledně funkce komunity fanoušků na sociálních sítích, konceptů WOM, direct marketingu a podařilo se nám i zachytit reakce majitelů malých umělecko-řemeslných dílen na nedávnou změnu algoritmů Facebooku a její praktické dopady na ně.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií
Shybko, Aliona
Shybko, A. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace značky Tezenis za účelem zlepšení vnímání zákazníky. Na základě analýz vnějšího prostředí, konkurence a současného stavu propagace je sestavena SWOT tabulka, která je podkladem pro následující návrhy a doporučení. V rámci práce je také proveden kvalitativní výzkum s cílem zjistit mínění zákazníků ohledně způsobu propagace značky Tezenis. Předložené návrhy a doporučení se týkají především online marketingu, konkrétně tedy SEO oficiálního e-shopu, PPC reklam ve vyhledávací síti, SMM a spolupráce s influencery, ale zahrnují i změny v in-store marketingu. Na konci práce jsou kalkulovány všechny náklady potřebné na realizaci návrhů.
Marketingová komunikace firmy Dermacol
Hrabcová, Aneta
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Dermacol, a přede-vším novými nástroji marketingové komunikace. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix a nové komunikační nástroje či technologie především z oblasti internetové marketingové komunika-ce. Praktická část práce je zaměřena na českou značku pečující a dekorativní kos-metiky Dermacol a její komunikační mix, konkurenty a cílové segmenty. Dále je v práci zprostředkován pohled spotřebitelů a jejich využívané nástroje pro hledání informací, ale také pohled na značku Dermacol a její komunikační aktivity. Ná-sledně jsou zhotovené návrhy na marketingovou komunikaci pro firmu Dermacol, pro jednotlivé segmenty a celkově pro firmu, včetně uvedených nákladů na zhotovení návrhů a dopadů jednotlivých návrhů pro firmu Dermacol.
Komparace online marketingové komunikace SPD a TOP 09 na Facebooku z hlediska persvazivních prostředků
Švarc, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá persvazivními prostředky online marketingové komunikace na Facebooku českých politických stran TOP 09 a Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura (SPD). Náplní práce je analýza vybraných příspěvků obou jmenovaných politických subjektů a jejich následná komparace. Cílem zkoumání pak je zjistit, jaké persvazivní prostředky tyto politické strany používají a v čem se na jejich základě obě marketingové komunikace na Facebooku shodují či nikoliv. Pro splnění stanovených cílů byla vybrána metoda kvalitativního charakteru s kombinací prvků pragmalingvistické a obsahové analýzy tak, aby bylo dosáhnuto co nejpřesnější analýzy. Proto byl dále stanoven soubor proměnných, které vystihují projevy persvaze v textech politické komunikace. Předmětem výzkumu jsou vybrané příspěvky z oficiálních profilů daných politických subjektů na Facebooku ze září a října roku 2018 před volbami do zastupitelstev obcí a senátu, které se konaly v termínu 5.-6. října 2018. Období volební kampaně bylo zvoleno s ohledem na jeho charakter zvýšené apelativnosti komunikace politických subjektů.
Role sociálních sítí v univerzitním vzdělávání
Filipová, Ludmila ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Internacionalizace vysokého školství vytváří konkurenční prostředí mezi univerzitami. Mnoho univerzit proto implementuje marketingové techniky ve svém řízení a využívá sociálních sítí k oslovení potenciálních studentů i studentů stávajících. Sociální sítě jsou totiž komunikačním kanálem obousměrné komunikace a jsou efektivním nástrojem vztahového marketingu, který je vhodný pro budování komunit, podporování loajality zákazníků i rozvíjení pozitivního chování. Cílem práce je prozkoumat využívání sociální sítě Facebook univerzitami, analyzovat komunikovaná témata, způsob jejich prezentace a vyvolanou odezvu od studentů. Celkem bylo analyzováno 510 příspěvků z 19 univerzitních profilů. Autorka využila metodu obsahové analýzy pro identifikaci komunikovaných témat a formátů příspěvků. Výsledky ukázaly, že univerzity se svou komunikací zaměřují na budování komunity stávajících studentů. Největšího zájmu sledujících se dostává tématu historických událostí a zpráv a novinek. Jako nejefektivnější formát příspěvku se ukázal být obrázek, nejméně efektivní jsou externí odkazy. Následná rozptylová analýza ukázala, že existuje významný rozdíl mezi jednotlivými univerzitními profily a engagementem - velikost instituce má vliv na míru engagementu. Pro větší instituce nejsou sociální sítě vhodné, jsou-li vedeny za...
Sociální sítě jako nástroj k propagaci umělecké řemeslné výroby
Kašová, Jana ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním role sociálních sítí v propagaci vybraných umělecko-řemeslných dílen. V dané problematice jsme na základě polo-strukturovaných kvalitativních rozhovorů s majiteli dílen analyzovali, jaká je role propagace uměleckých řemesel na sociálních sítích v jejich konkurenceschopnosti a dlouhodobé udržitelnosti. Také jsme se zaměřili na to, jak hodnotí roli sociálních sítí v propagaci uměleckých řemesel vlastníci umělecko-řemeslných dílen a které konkrétní postupy nebo formy obsahu dle vlastníků umělecko-řemeslných dílen fungují nejlépe izolovaně i v kontextu dalších propagačních technik a kanálů. Cílem výzkumu bylo pochopit práci umělecko-řemeslných dílen se sociálními sítěmi při jejich propagaci. Hlavní sociální sítě, které se ve výzkumu objevily byli nejčastěji užívané, Facebook a Instagram, ale okrajově i další. Během výzkumu jsme došli k dalším zajímavým zjištěním ohledně funkce komunity fanoušků na sociálních sítích, konceptů WOM, direct marketingu a podařilo se nám i zachytit reakce majitelů malých umělecko-řemeslných dílen na nedávnou změnu algoritmů Facebooku a její praktické dopady na ně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.