Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Archetypy značek TOP 10 českých sportovců
Pichlová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Archetypy značek TOP 10 českých sportovců Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je určení archetypů značek TOP 10 českých sportovců generací Y. Ti jsou vybrání na základě výsledků ankety Sportovec roku 2022. Metody: V bakalářské práci je využita kombinace kvantitativního výzkumu s prvky kvalitativních metod. Nejvhodnějším způsobem k získání potřebných informací od generace Y bylo zvoleno elektronické dotazování. Dotazníkové šetření zahrnuje nejprve demografické údaje a poté projektivní techniky - respondent přiřazuje barvy k jednotlivým značkám sportovců na základě emocí, které v něm sportovec vyvolává. Následně jsou k jednotlivým značkám sportovců na základě psychologie barev a limbického modelu přiřazeny archetypy značek. Výsledky: Určení archetypů značek sportovců pomocí projektivních technik vycházející ze psychologie barev je realizovatelné. Bylo však zjištěno, že pro určování archetypů značek je nutné to, aby výzkumný soubor daného sportovce znal. U sportovců, které výzkumný soubor neznal, nebylo možné určení archetypu - u Víta Přindiše a Jakuba Vadlejcha. U Jakuba Vadlejcha však bylo možné vytyčit alespoň dimenze, v kterých by se sportovec mohl archetypově pohybovat. Ester Ledecké byl přiřazen archetyp Neviňátko. Barboře Špotákové archetyp Milenec. Další sportovci byli spojování s...
Rebranding vybraných sportovních klubů v České republice
Chládek, Filip ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rebranding vybraných sportovních klubů v České republice Cíle: Cílem práce je vypracovat doporučení pro kluby plánující rebranding. Doporučení budou vypracována na základě analýzy rebrandingu zkoumaných klubů - AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice. Analýza je zaměřena na to, jakým způsobem kluby AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice využily potenciál rebrandingu. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu. Metoda hloubkového interview ve formě polo-strukturovaného rozhovoru sloužila ke zjištění informací o změnách značek zkoumaných klubů. Pro podrobnější přehled k tématu rebrandingu byla využita metoda případových studií. V této práci byly použity případové studie rebrandingu zahraničních klubů. Dále byly vytvořeny případové studie zkoumaných klubů. Další metodou byla analýza dokumentů, která zajistila spolehlivost a správnost informací k tématu rebrandingu. Poslední metodou byla diskuze v ohniskové skupině s experty a fanoušky. Tato metoda sloužila k lepšímu pochopení problematiky, získání dalších informací a různých postojů, pohledů a názorů k rebrandingu. Poznatky z diskuze byly využity k vytvoření závěrečných doporučeních. Výsledky: V rámci analýzy bylo zkoumáno, zda kluby AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice, využily potenciál rebrandingu. Podle získaných...
Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku
Bouša, David ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Žáček, Daniel (oponent)
Název: Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je srovnat image značky Salming v České republice a Dánsku, na základě toho, jak široká florbalová veřejnost vníma tuto značku ve zmíněných zemích. Dalším z cílů práce je předložit návrhy a doporučení, která by měla vést ke zlepšení image značky Salming. Metody: Pro účelý této diplomové práci byl proveden marketingový výzkum. V něm byla prostřednictvím metody písemného dotazování, formou dotazníku, získána potřebná data. Metodou komparace pak byla srovnána získaná dat z ČR a Dánska. Výsledky: Bylo zjištěno, že značka Salming je zavedenou a známou florbalovou značkou na českém i dánském thu s florbalovým vybavením. V povědomí široké florbalové veřejnosti si stojí v obou zemích dobře. Její pozice v Dánsku však není tak silná jako v České republice. Výsledkem diplomové práce jsou i návrhy doporučení na zlepšení image Salming. Klíčová slova: značka, image značky, symbol, strategické řízení, marketingový výzkum, florbal
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Kopáčková, Iva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.
Image značky Exel
Petráček, Marek ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Image značky Exel Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit, jaký je image značky Exel a navrhnout případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image této značky na českém trhu. Metody: Tato práce využívá metodu elektronického dotazování a metodu rozhovoru (interview). Při setkání se zástupcem značky Exel pro český trh byl použit rozhovor, prostřednictvím elektronického dotazování byla sesbírána data sloužící k identifikaci image zvolené značky. Interview bylo rovněž použito při dotazování několika hráčů k získání detailnějších poznatků o značce Exel. Výzkumný vzorek byl vybrán ze základního souboru hráčů florbalu, kteří jsou potenciálními zákazníky na florbalovém trhu. Výsledky: Výsledky marketingového výzkumu image značky Exel ukázaly, že značka si drží dobrou pozici na českém florbalovém trhu. Je z velké části hodnocena jako kvalitní, tradiční a s moderním designem produktů. Výzkum dále ukázal, že florbaloví hráči nemají o značce dostatečné informace. To může být způsobeno špatnou propagací značky, například absencí kvalitních internetových stránek. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení současného image. Jedná se především o doporučení rozšířit spolupráci na více extraligových týmů, vybudovat určitý tým z...
Utváření značky sportovního klubu
Grochalová, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent)
Název: Utváření značky sportovního klubu Cíle: Hlavním úkolem diplomové práce je zjistit, jak se české hokejové kluby zaměřují na utváření značky a jak využívají potenciálu, který značka nabízí. Dalším úkolem je analýza značky vybraného hokejového klubu. Metody: Interview, případová studie, komparativní metoda, SWOT analýza Výsledky: Momentální podmínky v českém sportovním prostředí nejsou pro rozvoj značky moc příznivé. Sportovní kluby musí překonat řadu překážek a je jen pár týmů, které by mohly použít své jméno a logo pro vytvoření strategie značky bez nějakých úprav. Nicméně je to výzva do budoucna a možnost, jak zlepšit celkové vnímání sportu v České republice. Klíčová slova: značka, podvědomí o značce, image značky, benefity
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Kučerová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
Analýza Image značky Land Rover ve Spojeném království v letech 2011-2014
Mühlheim, Pavel ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze image značky Land Rover na domácím trhu ve Spojeném Království, a to v letech 2011 až 2014. Práce staví na teoretických základech Strategického Marketingu a Brand Managementu, konkrétně pak na teoriích budování identity značky a vnímání značky zákazníky, tzv. image značky. Na základě těchto teoretických poznatků práce analyzuje marketingovou strategii značky Land Rover na domácím trhu se zaměřením na tvorbu značky. Práce se dále podrobněji soustředí na deskripci komunikačních aktivit značky. Výsledkem analýzy marketingové strategie a jednotlivých komunikačních aktivit je premisa identity značky. Na základě sekundárního výzkumu identity značky je stanovena hypotéza reálného vnímání značky spotřebiteli, tedy image značky. K ověření hypotézy image značky Land Rover ve Spojeném Království tato práce aplikuje primární výzkum, konkrétně sémantický diferenciál. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Image značky Adidas
Smažil, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kaňka, Miroslav (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá názorem dnešní mládeže na hodnotu a image značky Adidas. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak jsou výrobky značky Adidas vnímány sportujícími žáky základních škol, jak tuto značku znají a jak jsou spokojeni s jejím sortimentem. Získáváním poznatků, informací a definováním pojmů v oblasti marketingového výzkumu hodnoty značky a propagace se zabývám v teoretické části. V praktické části se budu zaobírat sběrem potřebných dat, informací a následným zpracováním získaných dat do konkrétních výsledků. Ve své práci použiji techniku písemného dotazování. Klíčová slova: značka, image značky, propagace, Adidas, marketingový výzkum

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.