Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rebranding vybraných sportovních klubů v České republice
Chládek, Filip ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rebranding vybraných sportovních klubů v České republice Cíle: Cílem práce je vypracovat doporučení pro kluby plánující rebranding. Doporučení budou vypracována na základě analýzy rebrandingu zkoumaných klubů - AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice. Analýza je zaměřena na to, jakým způsobem kluby AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice využily potenciál rebrandingu. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu. Metoda hloubkového interview ve formě polo-strukturovaného rozhovoru sloužila ke zjištění informací o změnách značek zkoumaných klubů. Pro podrobnější přehled k tématu rebrandingu byla využita metoda případových studií. V této práci byly použity případové studie rebrandingu zahraničních klubů. Dále byly vytvořeny případové studie zkoumaných klubů. Další metodou byla analýza dokumentů, která zajistila spolehlivost a správnost informací k tématu rebrandingu. Poslední metodou byla diskuze v ohniskové skupině s experty a fanoušky. Tato metoda sloužila k lepšímu pochopení problematiky, získání dalších informací a různých postojů, pohledů a názorů k rebrandingu. Poznatky z diskuze byly využity k vytvoření závěrečných doporučeních. Výsledky: V rámci analýzy bylo zkoumáno, zda kluby AC Sparta Praha a HC Dynamo Pardubice, využily potenciál rebrandingu. Podle získaných...
Postoje a povědomí studentů UK FTVS o šipkách.
Chládek, Filip ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Postoje a povědomí studentů UK FTVS o šipkách Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění postojů a povědomí studentů UK FTVS o šipkách. Mezi další cíle patří otestování znalostí studentů o šipkách a také popsání jejich historie a kultury. Metody: K výzkumu byla použita kvantitativní metoda elektronického dotazování. Mezi studenty byl rozeslán elektronický dotazník s osmnácti otázkami, které byly konstruovány na základě operacionalizace a následně ověřeny pilotáží. Další použitou metodou bylo hloubkové interview. Na základě polo-strukturovaných rozhovorů vedených s erudovanými odborníky byla probírána témata dané problematiky. Vypracování teoretické části bylo provedeno studiem odborné literatury a internetových stránek či článků, a také na základě informací z rozhovorů s odborníky. Výsledky: Dotazování ukázalo, že většina nevnímá šipky jako profesionální sport, ale jako druh zábavy. Skoro každý respondent si hraní šipek již vyzkoušel a více než polovina by se zúčastnila aktivně nějakého turnaje. Dále byly prokázány docela dobré znalosti o šipkách mezi studenty. Výsledky odhalily jistý zájem studentů o tento sport, mírně nadprůměrné povědomí a převážně pozitivní postoje. Klíčová slova: šipky, sport, postoje, povědomí, studenti

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.