Název:
Utváření značky sportovního klubu
Překlad názvu:
Brand building of sport club
Autoři:
Grochalová, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Utváření značky sportovního klubu Cíle: Hlavním úkolem diplomové práce je zjistit, jak se české hokejové kluby zaměřují na utváření značky a jak využívají potenciálu, který značka nabízí. Dalším úkolem je analýza značky vybraného hokejového klubu. Metody: Interview, případová studie, komparativní metoda, SWOT analýza Výsledky: Momentální podmínky v českém sportovním prostředí nejsou pro rozvoj značky moc příznivé. Sportovní kluby musí překonat řadu překážek a je jen pár týmů, které by mohly použít své jméno a logo pro vytvoření strategie značky bez nějakých úprav. Nicméně je to výzva do budoucna a možnost, jak zlepšit celkové vnímání sportu v České republice. Klíčová slova: značka, podvědomí o značce, image značky, benefityTitle: Brand building of sport club Objectives: The main objective of this Master's thesis is determine, how the Czech ice hockey clubs are focused on creation of the brand and how they use the potential of the brand. The next objective of this thesis is an analysis of a selected ice hockey club. Methods: Interview, Case studies, Comparative method, SWOT analysis Results: The current conditions in the Czech sports environment are not positive for the development of the brand. Sports clubs must overcome many obstructions and there are just few teams that could use its name and logo for a brand strategy without any modification. However, this is a challenge for the future, how to improve the overall perception of the sport in the Czech Republic. Keywords: brand, brand awareness, brand image, benefits
Klíčová slova:
benefity; image značky; povědomí o značce; značka; benefits; brand; brand awareness; brand image