Název: Archetypy značek TOP 10 českých sportovců
Překlad názvu: Brand archetypes of TOP 10 czech athletes
Autoři: Pichlová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: archetyp; image značky; osobnost značky; sportovní značka; archetype; brand image; brand personality; sports brand

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/183813

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-534380


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-01, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet