Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,227 záznamů.  začátekpředchozí843 - 852dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu podniku
Procházková, Nikola ; Štefulík, Bohuslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh nového komunikačního mixu společnosti Annapurna s.r.o. na základě provedených analýz. Tato společnost působí v oblasti distribuce reklamních tiskovin a jiných reklamních předmětů. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část obsahuje základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků společnosti. Návrhová část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Program pro sociologické zkoumání vztahu dětí k počítačovým hrám
Hercová, Světlana ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce zkoumá různé aspekty dětského světa počítačových her. V úvodních kapitolách je zmapována dostupná nabídka počítačových her pro děti, které jsou zde klasifikovány do skupin. Následuje teoretický úvod do problematiky sociologických průzkumů a výhody použití počítače a internetu při těchto metodách. Na základě těchto poznatků je dále uveden návrh tří typů aplikací pro zkoumání zájmu dětí o hry, jejich schopností a názoru rodičů. Dvě z těchto softwarových podpor byly již pro výzkum použity v rámci této práce a jsou zde i uvedeny výsledky uskutečněného průzkumu.
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Žák, Jaroslav ; Složil, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti“ se zaměřuje prostřednictvím získaných teoretických poznatků a informací obsažených v analytické části práce na návrh možné podoby komunikačního mixu sledované společnosti, který by bylo možné realizovat v praxi.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Hartman, Martin ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením aktuálního stavu informačního systému vybrané firmy (působící v oblasti prodeje aut) a návrhu změn, které by vedly k odstranění zjištěných nedostatků. Při zhodnocení skutečného stavu systému bude použit průzkum pomocí dotazníku (metodika B2EPUS), analýzy HOS8 a SWOT.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Dostál, Lukáš ; Fiala, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti MEDIfitness s.r.o.. Jejím cílem je na základě provedené analýzy prostředí firmy a výsledků dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků navrhnout soubor opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Návrhy, vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků, byly zpracovány v grafické a verbální podobě. Navrhovaná řešení vychází z koncepce projektového trojimperativu.
Možnosti rozvoje cestovního ruchu v obci Bílovice nad Svitavou
Kvapilová, Lucie ; Součková, Taťána (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení možností, jak lze v obci Bílovice nad Svitavou zlepšit výsledky z odvětví cestovního ruchu. Teoretickou část tvoří vysvětlení odborných výrazů, které souvisí s danou tématikou. Praktická část se skládá z analýzy současného stavu obce a vyhodnocení informací z provedeného průzkumu. Na základě získaných výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení pro zvýšení rozvoje cestovního ruchu a atraktivity obce.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
Stehnová, Kristýna ; Kapustová, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o spokojenosti zákazníků společnosti Peek & Cloppenburg v České republice s jejími internetovými stránkami. V první části práce jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V další části jsou zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a správnou aplikaci. V navazující praktické části je vypracována analýza současného stavu a vyhodnocen výzkum spokojenosti. V závěru jsou na základě těchto analýz a výsledků dotazníkového šetření uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnost Peek & Cloppenburg v České republice.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Zatloukalová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků tenisového klubu AGROFERT Prostějov. Práce vychází z teoretických poznatků, které se týkají spokojenosti zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí práce. V praktické části je klub nejdříve popsán a analyzován, a dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky dotazníkového šetření. V závěru práce jsou sepsány výsledky a navrhnuta opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného klubu.
Nábor zaměstnanců s využitím metody inzerce na internetu
Marek, Lukáš ; Hynek, Martin (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá procesem náboru zaměstnanců se zaměřením na metodu inzerce na internetu. V této své práci jsem se rozhodl analyzovat a kategorizovat nabídky práce pro pozice středního managementu, uveřejněné na vybraném pracovním portálu za určité období a následně kontaktovat inzerující firmy formou dotazníku. Cílem práce je zjistit, zdali si tyto firmy prostřednictvím uveřejněného inzerátu dokázaly zajistit dostatečný počet vhodných uchazečů pro fázi pozdějšího výběru a do jaké míry byl tento fakt ovlivněn skutečností, jak kvalitně byly jejich nabídky práce sestaveny, aby přilákaly přiměřený počet vhodných uchazečů pro výkon manažerských povolání a ty nevhodné, aby naopak odradily.
Marketing Strategy of BIOlight for the Czech Market
Pagáč, Martin ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master´s thesis is focused on developing a marketing strategy for BIOlight company, which resells light therapy devices. The company is planning to penetrate the Czech market and needs a sufficient marketing strategy. This thesis offers such a strategy, which was made according to the analysis of Slovak-Czech market similarities.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,227 záznamů.   začátekpředchozí843 - 852dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.