Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 999 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Smart Sheet Music Reader for Android
Smejkal, Vojtěch ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Automatic page turning and automatic music accompaniment have been studied for several decades. This work summarizes the state of art approaches to real-time score following. It studies various audio features such as chroma classes and synthesized spectral templates. It also describes short-time Fourier transform and online Dynamic time warping as key components of the system. This project analyzes in detail developed solution for tracking the player position in score, which was then implemented as mobile application. Final system is able to follow pieces even with changing tempo, pauses during performance, and minor deviations from the original score.
Mobilní aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele
Skoták, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele. Aplikace je vyvíjena na platformu iOS v jazyce Objective-C. Implementace aplikace je řešena pomocí softwarové architektury MVC. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít pro správu seznamů; skladeb kapel. Hlavním přínosem této práce je shrnutí doporučení pro platformu iOS, shrnutí zásad pro tvorbu uživatelsky přívětivého prostředí a seznámení se způsobem, jakým kapely spravují své seznamy skladeb. 
Náhrada QR kódů barevnými maticemi
Moc, Filip ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou nového barevného kódu pro ukládání digitálních dat do obrazu. V této zprávě naleznete informace o souvisejících existujících technologiích včetně některých existujících kódů. Dále je zde návrh nového kódu s jeho postupným vylepšováním. Popsán je způsob generování i rozpoznávání tohoto kódu. A na konci jsou výsledky experimentů, které demonstrují vydaření celé práce.
Webový prohlížeč panoramatických snímků
Slunský, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Účelem práce je navrhnout a realizovat prohlížeč sférických videí a panoramatických fotek za pomocí technologie WebGL. Důraz je kladen na zpracování videí v režimu rybího oka bez nutnosti je nejdříve převádět do ekvidistantního režimu. Mezi další aspekty práce patří vylepšení prohlížeče grafickými prvky, jako je kompas nebo informace o zorném úhlu pozorovatele.
Bezpečná komunikační aplikace pro Windows Phone
Vícha, Tomáš ; Veľas, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis vývoje aplikace pro bezpečnou komunikaci mezi dvěma uživateli. Popis začíná analýzou již existujících řešení, pokračuje návrhem uživatelského rozhraní a stanovením cílových požadavků. Dále se zde popisuje výběr vhodných technologií a samotné etapy vývoje aplikace společně s jejím testováním. Výsledkem práce je uživatelsky přívětivá aplikace pro platformu Windows Phone, která provádí koncové šifrování jednotlivých zpráv.
Animace tváře avatara na základě záběrů lidské tváře
Takács, Martin ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto bakálarska práca predstavuje aplikáciu pre animovanie 3D avatarov v reálnom čase, na základe záberov ľudskej tváre z jedinej kamery alebo videa. Výsledná aplikácia pozostáva z troch modulov -- snímanie tváre, animátor avatara a sever, ktorý prenáša dáta z modulu na snímane tváre. Modul snímania tváre vypočítava z ľudskej tváre nové dáta pre animáciu a využíva pritom Facmesh of Mediapipe pre určovanie obrysov a črtov tváre. Animátor avatara je webová aplikácia pre vykreslovanie a animovanie 3D avatarov, pomocou kostrových animácií, pričom využíva knižnicu Three.js. Obidva moduly využívajú výhody súvislej obojsmernej komunikácie protokolu websockets, pripojením na jediný server. Výkon modulu na snímanie tváre záleží od kamery a zariadenia, na ktorom beží, ale bežne dostupná web kamera obvykle postačuje pre rýchlosť snímania 30+ FPS a animovanie beží na 60+ FPS s viacerými avatarmi. Hlavným prínosom tejto práce sú (a) Počítanie dát z ľudskej tváre je vhodné pre kostrové animácie, ktoré sa väčšinou jednoduchšie na vytvorie a sú viac dostupné ako metóda splývania tvarov (angl. blend shapes). (b) Používanie snímania tváre a animátora avatara, ako nezávislých modulov spôsobuje to, že na základe jediného vstupu z kamery/videa je možné animovať viacerých avatarov na rôznych zariadeniach.
Mobilní aplikace zpracování obrazu
Planer, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá přenosem obrazu pomocí Bluetooth technologie mezi telefonem a chytrými hodinkami a to především s ohledem na omezené hardwarové prostředky hodinek. Součástí práce je návrh a implementace aplikace typu klient-server, která realizuje přenos a zpracování obrazu z Android telefonu na displej hodinek, které používají systém Tizen.
Použití rozšířené reality při tréninku a provádění údržby letadel
Košík, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabíva rozšířenou realitou a jejím použitím při vykonávání údžby letadel. Její součastí je take rozsáhle studium problemaky rozšířene reality, leteckých servisních procedur a předchádzejících pokusů o jejich spojení. Dále bylo v rámci teto práce natočených několik servisních procedur a vytvořena aplikace, která byla na nich otestováná. Výsledky těchto testů spolu s návrhem dalších vylepšení je možné najít prímo v práci.
Detekce kvádrů-krabic v obraze
Soroka, Matej ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je experimentovať a vyhodnotis rôznymi prístupmi počítačového videnia s cieľom automatickej detekcie krabíc-kvádrov v obraze, za týmto cieľom boli v riešení použité prístupy založené na neurónových sieťach. V práci boli prevedené experimenty s klasifikáciou pomocou vlastnej dátovej sady, klasifikáciou s využitím vlastnej konvolučnej neurónovej siete, detekciou pomocou pouvného okna, detektora YOLO a v poslednej časti návrh vylepšenia s použitím sietí U-net a MirrorNet.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Juránková, Markéta ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Téma diplomové práce je tvorba grafického intra s velikostí do 64kB. V nasledujícím textě je stručně popsaná historie demoscény a grafická knihovna OpenGL. Hlavní částí je popis minimalistických technik použitých při tvorbě a jejich praktické využití ve výsledném programu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 999 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.