Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
Překlad názvu: Marketing Research of Customer Satisfaction with Peek & Cloppenburg’s Website and Proposal for its Improvement
Autoři: Stehnová, Kristýna ; Kapustová, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; internetové stránky; Marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; SWOT analýza.; zákazník; customer; customer satisfaction; Marketing; marketing research; questionnaire; SWOT analysis.; website

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37143

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224929


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet