Název: Marketingová strategie firmy BIOlight pro český trh
Překlad názvu: Marketing Strategy of BIOlight for the Czech Market
Autoři: Pagáč, Martin ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing; marketing mix; marketing strategy; positioning; questionnaire; segmentation; dotazník; marketing; marketingová stratégia; marketingový mix; pozicovanie; segmentácia

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35825

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224530


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet