Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Věrnostní programy v oblasti prodeje vína
Lakomá, Martina
Diplomová práce se zabývá tvorbou a implementací integrovaného věrnostního programu pro síť malých a středních společností zabývajících se prodejem vína na českém trhu. V literární rešerši jsou uvedena teoretická východiska týkající se CRM, zákaznické věrnosti, hodnoty zákazníka a především zákaznických věrnostních programů. Ve vlastní práci je pak uvedena analýza současného stavu věrnostních programů v oblasti prodeje vína v Jihomoravském kraji, analýza požadavků podnikatelů a zákazníků na tyto programy, kvantifikace hodnoty zákazníka, kvantifikace faktorů věrnosti a návrh a implementace integrovaného věrnostního programu. Součástí práce je i ekonomické vyčíslení celého projektu.
Vernostné programy v maloobchode z hľadiska nákupného chovania a preferencií spotrebiteľov
Krajčová, Monika
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy v maloobchodě z hlediska nákupního chování a preferencí spotřebitelů. Analyzuje současný stav na trhu věrnostních programů v České republice, popisuje postoj spotřebitelů k věrnostním programům, identifikuje preference spotřebitelů v oblasti věrnostních programů. Definuje motivy vedoucí spotřebitele k účasti ve věrnostním programu a faktory, které tento proces ovlivňují. Spotřební chování zákazníků bylo zkoumáno marketingovým výzkumem.
Marketing Strategy of the Selected Company
Lahnerová, Sabina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis is proposal of marketing strategy focuses mainly on loyalty rewards programs of selected fashion company. The loyalty program serves to deepen the relationship with customers, increase sales and better target advertising. To build a functioning loyalty program, it is necessary to analyse the current situation of the company, but also to find out the requirements and wishes of the company's customer. An equally important step is the introduction of loyalty programs of other international companies.
Uplatnění věrenostního programu ve strategii společnosti
Pospíšilová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu změn stávajícího věrnostního programu vybrané společnosti. Předmětem diplomové práce je značka Intimissimi se zaměřením na český a slovenský trh. Na základě analýzy současného stavu jsou představeny návrhy změn, jejichž dílčím cílem je zefektivnění stávajícího věrnostního programu a zvýšení spokojenosti zákaznic značky Intimissimi.
Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality
Palla, Jaroslav ; Dvořáková, Renata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost TSR Czech republic s.r.o. a je provedena analýza obecného a oborového okolí s důrazem na analýzu konkurence. Výsledkem práce pak jsou návrhy aktivit, pro získání nových zákazníků a etablování společnosti na novém trhu, kde v minulém roce firma vybudovala nové strategické šrotiště.
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.
Podnikatelský záměr CA Invia
Doláková, Eva ; Vintrová, Hana (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem CA Invia.cz, s.r.o., jehož cílem je navrhnout zákaznický věrnostní program pro klienty cestovní agentury. Byla snaha o vytvoření jednoduchého a atraktivního věrnostního programu, který společnosti pomůže k vytvoření dlouhodobých vztahů se svými klienty a k získání a udržení zákazníků v konkurenčním prostředí.
Uplatnění věrnostního programu ve strategii společnosti Assistcar s.r.o.
Kalman, Robin ; Dohnalová, Aneta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba věrnostního programu pro společnost Assistcar, s.r.o. Tato společnost nabízí rozsáhlé služby v autoopravárenském průmyslu a věrnostní program je to, co společnosti chybí. Diplomová práce obsahuje teoretickou, analytickou a praktickou část. V první části je zpracován teoretický základ, který je nutný pro správnou tvorbu věrnostního programu. Analytická část se skládá z analýzy dostupných a fungujících věrnostní programů. Dále z analýzy konkurenčních programů a celého podniku. Praktická část obsahuje tvorbu konkrétního věrnostního programu pro společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.