Název:
Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality
Překlad názvu:
Marketing Activities for Entry into the new Location
Autoři:
Palla, Jaroslav ; Dvořáková, Renata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost TSR Czech republic s.r.o. a je provedena analýza obecného a oborového okolí s důrazem na analýzu konkurence. Výsledkem práce pak jsou návrhy aktivit, pro získání nových zákazníků a etablování společnosti na novém trhu, kde v minulém roce firma vybudovala nové strategické šrotiště.
This thesis analyzes the current situation of the market in the South Moravian region in the field of purchase and processing of metal scrap. The first part is focused on the necessary theoretical background. The second part presents a TSR Czech Republic, Ltd. and the analysis of general and professional environment with the emphasis on competition. The result of the work activities are suggestions for getting new customers and the establishment of a new market, where the company last year built a new strategic scrap yard.
Klíčová slova:
cenová tvorba; konkurence; konkurenční výhoda; Marketing; věrnostní program; competition; competitive advantage; loyalty program; Marketing; price creation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9743