Název:
Vernostné programy v maloobchode z hľadiska nákupného chovania a preferencií spotrebiteľov
Autoři:
Krajčová, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy v maloobchodě z hlediska nákupního chování a preferencí spotřebitelů. Analyzuje současný stav na trhu věrnostních programů v České republice, popisuje postoj spotřebitelů k věrnostním programům, identifikuje preference spotřebitelů v oblasti věrnostních programů. Definuje motivy vedoucí spotřebitele k účasti ve věrnostním programu a faktory, které tento proces ovlivňují. Spotřební chování zákazníků bylo zkoumáno marketingovým výzkumem.This bachelor thesis deals with retail loyalty programs in terms of consumer behaviour and consumer preferences. It analyzes current situation in loyalty programs market of Czech Republic, describes consumer attitude to loyalty programs, and identifies consumer preferences in the field of loyalty programs. It defines the motives which lead consumers to participate in loyalty program and factors which influence this process. Consumer behaviour was examined by marketing research.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; marketingový výzkum; podpora prodeje; věrnostní program; zákaznická věrnost