Název: Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Překlad názvu: Loyalty Bonus Program as a Tool to Streamline Sales
Autoři: Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivnost; maloobchod s potravinami; marketing; motivace zákazníků; propagace; průzkum; sleva; Věrnostní program; zákazník; costumer; costumer’s motivation; discount; efficiency; food retailer; Loyalty program; marketing; promotion; research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27516

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-574671


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet