Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení firemní kultury
Palla, Jaroslav ; Šarman, Luděk (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje současného stavu firemní kultury společnosti Alfaplastik a.s. V práci jsou uvedeny hlavní problémy současné firemní kulury a návrhy na jejich odstranění. Byla provedena analýza formou dotazníkového šetření. Výsledky provedeného průzkumu jsou základem pro navrţená opatření, která povedou k efektivnějšímu vyuţití podnikových zdrojů.
Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality
Palla, Jaroslav ; Dvořáková, Renata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost TSR Czech republic s.r.o. a je provedena analýza obecného a oborového okolí s důrazem na analýzu konkurence. Výsledkem práce pak jsou návrhy aktivit, pro získání nových zákazníků a etablování společnosti na novém trhu, kde v minulém roce firma vybudovala nové strategické šrotiště.
Návrh na zlepšení firemní kultury
Palla, Jaroslav ; Šarman, Luděk (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje současného stavu firemní kultury společnosti Alfaplastik a.s. V práci jsou uvedeny hlavní problémy současné firemní kulury a návrhy na jejich odstranění. Byla provedena analýza formou dotazníkového šetření. Výsledky provedeného průzkumu jsou základem pro navrţená opatření, která povedou k efektivnějšímu vyuţití podnikových zdrojů.
Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality
Palla, Jaroslav ; Dvořáková, Renata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost TSR Czech republic s.r.o. a je provedena analýza obecného a oborového okolí s důrazem na analýzu konkurence. Výsledkem práce pak jsou návrhy aktivit, pro získání nových zákazníků a etablování společnosti na novém trhu, kde v minulém roce firma vybudovala nové strategické šrotiště.

Viz též: podobná jména autorů
2 Palla, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.