Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba reklamního videa pomocí neuronových modelů
Taipova, Evgeniya ; Švec, Tomáš (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření systému pro automatickou generaci reklamních videí z textových popisů, který usnadní uživatelům bez zkušeností ve videoprodukci ušetřit čas a peníze. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část využívá generativní modely Stable Diffusion a Stable Video Diffusion pro tvorbu vizuálního obsahu a GPT-3.5 Turbo pro vytváření scénářů k reklamním videím. Druhá část je webová aplikace, která slouží uživatelům k zadávání potřebných informací pro reklamy a k zobrazení hotových videí. Tento systém zjednodušuje a urychluje proces tvorby různých typů reklam.
Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
CHORVÁTOVÁ, Ilona
Tato studie se zaměřuje na analýzu využití marketingových aktivit ve společnosti SCS Software a na zjištění, jaký význam společnost těmto aktivitám přikládá. SCS Software je jedním z největších herních studií v České republice, které se specializuje na vývoj počítačových her. Svědčí o tom stálý růst společnosti. Na základě rešerše současné odborné literatury na téma marketingu byl vytvořen soubor otázek pro společnost. Cílem je zjistit, jaký význam společnost marketingu přikládá a jaké marketingové nástroje v současné době využívá. Na základě těchto zjištění je zpracována a následně vyhodnocena analýza marketingových aktivit. To vede k poznání, jaká úroveň marketingu je ve firmě využívána a zda firma věnuje tomuto oddělení dostatečnou pozornost. Na závěr jsou předloženy možné návrhy na zlepšení marketingových aktivit.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
Návrh komunikačního plánu
Strupek, Ondřej ; Mgr.Marek Novák (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje současnou situaci firmy KZK, s.r.o., a její postavení na trhu. Výsledky situační analýzy pomohou firmě navrhnout takový komunikační plán, který jí zajistí lepší šíření marketingových informací ke svým potenciálním zákazníkům.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Rozsypalová, Lenka ; Nábělková, Irena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové nástroje posilující konkurenceschopnost společnosti Tesco Stores ČR a. s. s orientováním především na marketingovou komunikaci. Teoretická část se opírá o vysvětlení pojmů konkurence, konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, srovnání s konkurencí a popisuje jednotlivé marketingové nástroje. Druhá analytická část popisuje konkrétní společnost, je zde provedena analýza zákazníka pomocí dotazníkového šetření, dále srovnání s konkurencí a komunikační mix společnosti. Poslední část je věnována návrhům na zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Kučerová, Adéla ; Bílková, Kateřina (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rizika v oblasti řízení rizik marketingovým nástrojů" se zabývá analýzou marketingových nástrojů ve společnosti Sonnentor s. r. o. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout změny marketingových nástrojů konkrétního podnikatelského subjektu, které podvedou ke snížení rizik a ke zlepšení marketingu ve společnosti. Na první část práce, obsahující teoretické poznatky, navazuje druhá část, která je zaměřena na analýzu současného stavu. Poslední část této práce obsahuje analýzu rizik a návrhy a doporučení, která by měla vést k celkovému zlepšení marketingu v podniku a minimalizaci zjištěných rizik.
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.