Název:
Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
Překlad názvu:
Practical use of marketing in a selected company
Autoři:
CHORVÁTOVÁ, Ilona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato studie se zaměřuje na analýzu využití marketingových aktivit ve společnosti SCS Software a na zjištění, jaký význam společnost těmto aktivitám přikládá. SCS Software je jedním z největších herních studií v České republice, které se specializuje na vývoj počítačových her. Svědčí o tom stálý růst společnosti. Na základě rešerše současné odborné literatury na téma marketingu byl vytvořen soubor otázek pro společnost. Cílem je zjistit, jaký význam společnost marketingu přikládá a jaké marketingové nástroje v současné době využívá. Na základě těchto zjištění je zpracována a následně vyhodnocena analýza marketingových aktivit. To vede k poznání, jaká úroveň marketingu je ve firmě využívána a zda firma věnuje tomuto oddělení dostatečnou pozornost. Na závěr jsou předloženy možné návrhy na zlepšení marketingových aktivit.This study is focused on evaluating the use of marketing activities at SCS Software and establishing what importance the company attributes to these activities. SCS Software is one of the largest studios in the Czech Republic specializing in the development of computer games. This is demonstrated by the company's consistent annual growth. Based on a review of recent academic literature on the topic of marketing a set of questions has been compiled for the company. The aim is to which discover what importance the company attributes to marketing and what marketing tools it currently uses. Using these findings, an analysis of marketing activities is processed and subsequently evaluated. This leads to an understanding of what level of marketing is used in the company and whether the company devotes enough attention to this department. Finally, possible proposals are put forward to change or improve marketing activities.
Klíčová slova:
marketing; marketingové aktivity; marketingové nástroje; vývoj počítačových her; development of computer games; marketing; marketing activities; marketing tools Citace: CHORVÁTOVÁ, Ilona. Praktické využití marketingu ve vybrané firmě. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67339