Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
Marketingová strategie vybraného podniku
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu na zlepšení marketingové strategie společnosti IRD Group s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem šperků jak v kamenné prodejně v Jihlavě, tak i nově v internetovém prostředí. První část je zaměřena na teoretické poznatky této problematiky. Druhá část, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu současné situace společnosti jak v internetovém prostředí, tak i v celkové marketingové strategii společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat je následně zpracovaná třetí a poslední část práce, která se zaměřuje na návrhy na zlepšení marketingové strategie, jež by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
Marketingová strategie vybraného podniku
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu na zlepšení marketingové strategie společnosti IRD Group s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem šperků jak v kamenné prodejně v Jihlavě, tak i nově v internetovém prostředí. První část je zaměřena na teoretické poznatky této problematiky. Druhá část, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu současné situace společnosti jak v internetovém prostředí, tak i v celkové marketingové strategii společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat je následně zpracovaná třetí a poslední část práce, která se zaměřuje na návrhy na zlepšení marketingové strategie, jež by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.