Název: Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Communications of Business Firm Archmanic s.r.o.
Autoři: Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; guerilla marketing; internet; Marketing; marketingová komunikace; marketingové nástroje; marketingový mix; sociální sítě.; virový marketing; webová prezentace; digital marketing; guerilla marketing; internet; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing tools; social networking.; viral marketing; web presentation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/189064

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-587811


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet