|
Importance of Information for Corporate Marketing in a Company
HORENSKÝ, Matej
Dnes jsou informace ve velké míře zpracovávány, spravovány a ukládány informačními systémy firem a díky těmto vymoženostem, je možné je dále tvarovat do potřebných výstupů pro vedení. Pro management jakékoli firmy jsou informace důležité při řídících a rozhodovacích procesech, hlavně pokud se jedná o procesy a činnosti spojené s marketingovou podporou vyráběných produktů a nabízených služeb. Marketingově řízená firma aplikuje marketingové znalosti, techniky a metody do celkového strategického rozhodování za pomoci marketingového informačního systému.
|
|
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce z oblasti marketingu je zaměřená na zlepšení marketingového řízení firmy Red Bull, která je předním výrobcem energetických nápojů na světě. Svou prací bych chtěla přispět ke zlepšení marketingového řízení firmy a navrhnout nový způsob komunikace, jak oslovit stávající konzumenty či nekonzumenty tohoto energetického nápoje. Výsledky této práce budou navrženy managementu firmy Red Bull k následnému uvedení do praxe.
|
| |
|
Marketingové řízení školských zařízení pro zájmové vzdělávání
Kluková, Lucie ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
1 Abstrakt: Závěrečná diplomová práce se zabývá problematikou marketingového řízení školských zařízení pro zájmové vzdělávání. Vychází z dosavadních teoretických poznatků v oblasti marketingu a marketingových strategií. Její teoretická část vymezuje základní pojmy této oblasti, znaky marketingově řízených organizací a přínosy takto řízené organizace. Zabývá se specifiky marketingového řízení ve školských zařízeních pro zájmová vzdělávání, a to jednotlivými kroky marketingového řízení a zejména marketingovým mixem - produktem, cenou vzdělávacích programů, místem jejich poskytování, propagací a podporou prodeje. Práce přináší analýzu zjištěných výsledků rozsáhlého průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření, interview a rozboru textů. Tato analýza svědčí o stavu marketingového řízení ve střediscích volného času a jejím přínosem je výčet používaných marketingových nástrojů jako zdroj inspirace na zlepšení této oblasti v podmínkách školských zařízení pro zájmové vzdělávání. Klíčová slova: Marketing, marketingové řízení, marketingový mix, zájmové vzdělávání, střediska volného času.
|
| |
| |
| |
|
Marketing vzdělávání
Ehrlichová, Zuzana ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovým řízením vzdělávacích institucí. V teoretické části zdůvodňuje jeho relevanci v českém prostředí, hledá jeho specifika oproti marketingovému řízení výrobních podniků a vyrovnává se s nejasnými návody na jeho konceptualizaci návrhem možného schématu postupu. V praktické části je pak tento postup aplikován a přináší doporučení pro změny ve studijním programu Sociologicko - ekonomická studia a upozornění pro podobně koncipované obory. Ačkoliv má studijní program potřebné zázemí v rovině personální, mezinárodních vztahů a možností image dostát strategie výklenkáře pro specifickou skupinu nadprůměrných studentů společenskovědních a ekonomických oborů, i přes náročné přijímací řízení se mu nedaří rekrutovat vhodné studenty z malého množství uchazečů, jelikož v současné době plně nevyužívá potenciálu produktu a možností komunikace.
|
|
Marketingová strategie hotelu Luční bouda
Šaršonová, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro horský hotel Luční bouda. Zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb a navrhuje řešení pro zvýšení turistické atraktivity hotelu. Teoretická část se věnuje marketingu v cestovním ruchu a pojmům s ním spojených. V praktické části je provedena analýza obecného prostředí, konkurenčního prostředí, vnitřních faktorů, marketingového mixu, zákazníků a závěrečná SWOT analýza. Práce obsahuje návrhy na zlepšení poskytovaných služeb, které povedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a v neposlední řadě ke kladnému hospodářskému výsledku.
|
|
Aplikace marketingu ve vybrané české firmě
ZÁRUBA, Filip
Bakalářská práce představuje aplikaci marketingu ve společnosti Jednota družstvo České Budějovice. Cílem práce je zjistit, zda firma využívá marketingové nástroje, případně přijít s novými metodami ve snaze jejich marketing optimalizovat. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. Tyto teoretické pojmy a principy jsou poté aplikovány na vybrané firmě v druhé části bakalářské práce. V této části je ukázáno, jak je marketing ve vybrané firmě realizován. Na základě toho jsou navrženy možné změny ve vykonávání marketingu firmy. Problematika je v zásadě řešena návrhem nových nebo zdokonalením stávajících marketingových činností.
|