Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,231 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie Prague Coffee Festivalu
Duba, Šimon ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje na marketingovou strategii největšího kávového festivalu v České republice, Prague Coffee Festivalu. Teoretická část práce poskytuje komplexní přehled o klíčových marketingových konceptech, včetně pojmů mise a vize, online marketingu a analýzách SWOT a PESTLE. Tento teoretický rámec slouží jako základ pro pochopení dynamiky marketingové strategie. V praktické části probíhá kvalitativní výzkum, který je tvořen dvěma hloubkovými rozhovory se zakladatelem festivalu a ředitelkou posledního ročníku. Cílem je hlubší pochopení klíčových principů této akce, jejích specifik, marketingových aktivit a nových příležitostí. Dále je vyhodnoceno dotazníkové šetření mezi potenciálními návštěvníky, lidmi, kteří již určitý vztah ke kávě mají. Na základě zjištění z výzkumů a vlastní analýzy současného stavu sociálních sítích jsou zpracovány analýzy SWOT a PESTLE. Následně je vypracován samotný návrh nové marketingové strategie, který si dává za cíle zvýšení celkového povědomí o značce, rozšíření dosahu festivalu mezi mladší demografické skupiny či posílení vzdělávacího a inspirativního aspektu festivalu. Jsou navrženy konkrétní aktivity, které k těmto cílům festival nasměřují včetně zapojení e-mail marketingu, influencer marketingu a nových forem obsahu.
Segmentace zákazníků dle příchutí energetických nápojů značky RedBull
Doubková, Laura ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Autor: Laura Doubková Název: Segmentace zákazníků dle příchutí energetických nápojů značky Red Bull Cíl: Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat zákaznické segmenty na základě jejich preferencí k jednotlivým příchutím energetických nápojů značky Red Bull. Metody: Tato práce využívá kvantitativní výzkumnou metodu. Sběr dat byl proveden prostřednictvím online dotazníkového šetření. Dotazník byl vytvořen na základě literární rešerše a odborných studií. Analýza dat byla nejprve provedena metodou lokte za účelem určení optimálního počtu clusterů pro každou příchuť nápoje. Následně byly jednotlivé clustery identifikovány a charakterizovány pomocí shlukovacího algoritmu K-modes, který je optimalizován pro práci s kategorickými daty. Výsledky: Analýza ukázala, že výběr konkrétních příchutí energetických nápojů Red Bull je ovlivněn různými demografickými, psychografickými a behaviorálními faktory. To naznačuje potřebu diferencovaného přístupu ke každému zákaznickému segmentu. Tyto poznatky demonstrují, že adekvátní segmentace trhu a cílený marketing mohou výrazně pomoci značce Red Bull při uspokojování potřeb zákazníků a posilování její konkurenceschopnosti na trhu energetických nápojů. Závěr: Na základě analýzy diferenciačních faktorů při výběru příchutí energetických nápojů Red Bull, včetně...
Marketingová strategie značky GOODIE
Syroťuková, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou moderní komunikační strategie v dynamickém světě marketingu, kde rychlá digitalizace a proměnlivé chování spotřebitelů vyžadují neustálou adaptaci. Konkrétně se práce zaměřuje na českou značku Goodie, která je známá svým závazkem ke zdraví, kráse a udržitelnosti. Bakalářská práce hodnotí tradiční marketingové metody, zároveň přináší nové poznatky a významné proměny těchto přístupů. Teoretická část se ponořuje do marketingové strategie a strategického plánování, pečlivě zvažuje jednotlivé fáze plánování a výběr vhodných analytických metod pro praktickou aplikaci strategie. Dále diskutuje o systematizaci marketingových strategií, což vede k výběru konkrétní komunikační strategie. Tato sekce rovněž identifikuje a hodnotí aktuální trendy, které dnes přetvářejí marketingovou komunikaci. Praktická část začíná metodologií a pokračuje fázemi strategického plánování na základě teoretických poznatků. Cílem je poskytnout značce Goodie komunikační strategii založenou na teoretických znalostech a datech z marketingové situační analýzy a dotazníkového šetření zaměřeného na chování spotřebitelů, vnímání značky a dopad aktuálních...
Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z
Bernardová, Gabriela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Bačuvčík, Radim (oponent)
Název: Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z Cíle: Hlavním cílem této práce je provést identifikaci způsobu vnímání kampaní firmy Adidas vybranými zástupci generace Z, jež studují na vybraných fakultách Univerzity Karlovy. Metody: K dosažení stanoveného cíle byla použita nejprve kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníkového šetření. Tato metoda byla podpořena realizací ohniskových skupin se zástupci z vybraných fakult za účelem zajištění dalších dat či objasnění fenoménů vzniklých na základě analýzy získaných dat z dotazníkového šetření. Výsledky: Výzkum práce potvrdil existenci rozdílů ve vnímání kampaní značky Adidas mezi studenty FSV UK a FTSV UK. Zanalyzované výsledky týkající se hodnot charakterizující generaci Z z obou provedených šetření sice reflektují hodnoty vybrané na základě literární rešerše pro celou generaci Z, ale pro každé zástupce z vybraných fakult jsou zastoupena v jiné míře. Za sdílené hodnoty se na základě výsledků dá považovat sport jako forma zábavy, zájem o udržitelnost či důraz na důležitost duševního zdraví. Respondenti však velmi odlišně vnímají kampaně zaměřené na tématiku LGBT+ komunity. Vybrané kampaně obsahující hodnoty reprezentující generaci Z mezi zástupci z vybraných fakult spíše zaznamenány nebyly. Výsledky dále poukázaly na neefektivní...
Komunikační aktivity neziskového festivalu Budějovický Majáles
Vančata, Petr ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu komunikačních a propagačních aktivit největšího neziskového festivalu v České republice, Budějovického Majálesu. Konkrétně se věnuje především identifikování pozitivních i negativních aspektů komunikace s cílem zhodnotit, jak nejefektivněji oslovit cílovou skupinu návštěvníků. Teoretická část obsahuje vymezení marketingových aktivit a představení Budějovického Majálesu. Praktická část dále navazuje analýzou komunikace vybraných ročníků festivalu a interpretací rozhovorů s návštěvníky a organizátory festivalu, kteří hodnotili jejich marketingové strategie. Obě skupiny i přes zdánlivě zhoršenou rozpoznatelnost kvitovaly podobu vizuálů, které festival každoročně výrazně obměňuje. Rozdíly se u skupin objevily v rámci vnímání důležitosti komunikačních témat festivalu, kdy pro návštěvníky byla nejdůležitější atmosféra, osobní zkušenost a kvalita programu. Organizátoři vyzdvihovali atraktivitu nadstavbových aktivit festivalu a inovativních prvků v komunikaci.
Využití service designu jako nástroje firmy pro úspěch na přeplněném trhu
Syručková, Pavlína ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím service designu jako klíčového nástroje pro zlepšení konkurenceschopnosti firem na přesycených trzích. Práce zkoumá, jak integrace service designu s marketingovými a komunikačními strategiemi může vylepšit vztahy se zákazníky a posílit zkušenosti. Na základě případové studie firmy Alfa s.r.o. práce demonstruje, jak mohou být principy service designu efektivně aplikovány k inovaci služeb. Práce využívá kvantitativního a kvalitativního výzkumu zákaznických preferencí k identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnou implementaci service designu. Výsledky práce naznačují, že systematické začleňování service designu do podnikové strategie může vést k trvale udržitelnému růstu a zlepšení pozice na trhu.
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Verner, Pavel ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. První část se věnuje cílům, metodikám a postupu použitého k jejich dosažení. Druhá část práce představuje teoretická východiska práce a odborné pojmy potřebné ke třetí části práce, analýze současného stavu, která se věnuje analýze stávající situace, vnitřních i vnějších faktorů a průzkumu zákaznických potřeb a preferencí. Výstupy z analýzy současného stavu jsou použity v navazujících vlastních návrzích řešení, kde je výstupem návrh budoucí marketingové strategie podniku s důrazem na online marketing a využití umělé inteligence.
Návrh na rozšíření funkcí elektronických cenovek přispívající k lepší komunikaci se zákazníkem
Petýrková, Pavlína ; Pospíšil, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh na rozšíření funkcí elektronických cenovek přispívající k lepší komunikaci se zákazníkem. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část vychází z odborné literatury a je klíčová k hlubšímu porozumění problematiky. Zároveň slouží jako opora pro analytickou část. V jejím úvodu je představena společnost DATART. Analytická část se zabývá zodpovězením dílčích výzkumných otázek prostřednictvím rozhovorů, dotazníkového šetření a pozorováním. V části návrhové jsou na základě výsledků analýz vytvořeny návrhy soustřeďující se na konkrétní opatření a strategie, které naplní definované cíle.
Návrh marketingové strategie spolecnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Teepee ve Stylu, která poskytuje zážitkové ubytování v teepee. Teoretická část práce objasňuje klíčové marketingové koncepty, včetně marketingového mixu, online marketingu a využití sociálních sítí. Analytická část hodnotí současný stav společnosti, analyzuje trh, zákaznické chování, konkurenci a identifikuje možnosti pro zlepšení. Na základě zjištění jsou formulovány konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,231 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.