Název: Marketingová strategie značky GOODIE
Překlad názvu: GOODIE marketing strategy
Autoři: Syroťuková, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Goodie; komunikační mix; komunikační strategie; marketingová komunikace; marketingová situační analýza; Marketingová strategie; strategické marketingové plánování; communication mix; communication strategy; Goodie; marketing communication; marketing situational analysis; Marketing strategy; strategic marketing planning

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191568

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621638


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet