Název: Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z
Překlad názvu: Campaigns by Adidas company in the context of generation Z
Autoři: Bernardová, Gabriela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Bačuvčík, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Adidas; marketingová strategie; marketingové kampaně; spotřebitelské chování; Adidas; Consumer Behavior; Marketing Campaigns; Marketing Strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/190589

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621401


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet