Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interiérový design obchodů a jeho vliv na chování a psychiku zákazníků
Tomíček, Milan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce "Interiéry obchodů a jejich vliv na zákazníky" se zabývá vlivem in-store marketingu, spotřebitelského chování, interiérového designu a světových událostí na kamenný maloobchod. První část se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace a seznamuje se základními pojmy, nástroji a funkcemi marketingu v místě prodeje. Dále se práce věnuje úpadku retailu a spotřebitelským chováním. Poslední teoretická část pojednává o nákupní atmosféře a nákupním prostředí, jež hraje velkou roli v POP marketingové disciplíně. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu, který se snaží zjistit které prvky interiérů působí na zákazníky nejvíce, jaký je jejich vztah ke kamenným prodejnám po pandemii nebo také jak velkou roli hraje smyslová komunikace. V poslední části shrnuje SWOT analýza silné a slabé stránky kamenných prodejem v kombinaci s příležitostmi a hrozbami, kterým obchody čelí. Cílem práce je získat nové poznatky ohledně in-store marketingu, interiérového designu a spotřebitelského chování.
Komparativní analýza reakce západních a východních médií na ruskou invazi na Ukrajinu
Neumann, Jakub ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rétoriky média Izvestija v reakci na ruskou invazi na Ukrajinu. Na základě pečlivého zkoumání a kritické analýzy zkoumaných článků, tato bakalářská práce porovnává a kontrastuje způsoby, jakými se západní a východní média zabývají tímto konfliktem, zvláště vzhledem k jejich zpravodajským zájmům a propagandě. Následně poté zmapuje, které narativy médium Izvestija používá a které jsou v jejich článcích nejčastější. Výsledky ukazují časté používání lživých či zavádějících tvrzení média Izvestija. Zároveň také zobrazují v konkrétních článcích odlišné zobrazení reality mezi západními a východními médii.
Marketingová analýza reklamy inzerované na pornografických webech
Trpkoš, Jan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na p kých . Práce je rozložena do částí - teoretické a výzkumné teoretické části je vysvětlen pojem pornografie, nastíněna její problematika a náležitosti re zerované na ých stránkách. V praktické části je první provedena kvantitativní metoda sběru dat a následně pomocí orů dených kvalitativní metodou zkoumány specifikace pornografických webech. Ze získaných vyplývá, že reklamy dodržují k strukturu reklamní komunikace, každopádně díky prostředí, ve kterém se vyskytují jsou solutně odlišené kvalit
Finanční gramotnost majitelů koní
Palatová, Klára ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Práce zkoumá případ finanční gramotnosti majitelů koní. V teoretické části jsou nastíněny příčiny finanční negramotnosti a její dopady na národní úrovni. Práce shrnuje jednotlivé přístupy k řešení finanční negramotnosti z pohledu dosud provedených vědeckých studií a implementace těchto doporučení v rámci České republiky. Práce stručně popisuje současnou úroveň finanční gramotnosti na národní úrovni pro pochopení kontextu, v jaké se studovaný případ nachází. V rámci explorativní výzkumné případové studie práce jsou zjišťovány kvalitativním přístupem stanoviska zainteresovaných stran do jezdeckého sportu a chovu koní a následně kvantitativní metodou jsou zjišťovány socio-demografické údaje a informace o finančních znalostech a finančním chování samotných majitelů koní. Dle získaných dat skupina majitelů koní vykazuje malou finanční znalost i špatné finanční chování. Kromě nízké úrovně finanční gramotnosti zkoumané skupiny majitelů koní jsou dále identifikovány problémy týkající se špatné obecné znalosti týkající se chovu koní. Na základě těchto zjištění jsou v rámci práce identifikovány subjekty, pro které by tato práce měla sloužit jako podklad pro nasměrování dalších kroků vedoucích na příklad k lepší formulaci pravidel pro péče o koně a regulaci trhu na základě příkladu dalších evropských zemí.
Efektivita a vliv reklam využívajících framing
Hofmanová, Aneta ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na efektivitu a vliv reklam využívajících rámování. Teoretická část se v první kapitole věnuje konceptu rámování a jeho efektu z pohledu psychologie a sociologie. Poté je efekt rámování vysvětlen z hlediska prospektové teorie a jsou popsány druhy rámování. Dále navazuje teorie regulačního zaměření a regulační fit. Poslední kapitoly teoretické části se věnují rámování z pohledu reklamy, přesvědčování v reklamě a jsou také představena různá kognitivní zkreslení související s efektem rámování. Praktická část poté navazuje kvantitativním výzkumem, který primárně zkoumá efektivitu reklam, které využívají rámování a snaží se najít spojitost mezi regulačním zaměřením respondenta a regulačním zaměřením reklamního textu. V tomto případě výzkum přinesl výsledky, které podporují stanovené hypotézy a ověřují vyšší přesvědčivost reklamních sdělení, která využívají negativní rámování cílů.
Podnikatelský plán vybrané kulturní památky v soukromém vlastnictví
Vodičková, Tereza ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce prezentuje komplexní podnikatelskou plán pro kulturní památku Sýpka Lemberk s důrazem na specifické charakteristiky neziskového subjektu ve vlastnictví s.r.o. a cíl nalézt stabilní zdroje financování pro její provoz. Plán má potenciál sloužit jako užitečný průvodce pro správu dalších kulturních památek s podobnými výzvami, jak v regionu, tak i mimo něj. Teoretická část práce se zaměřuje na definici marketingu, podnikatelského plánu a marketingových analýz specificky aplikovaných na kulturní památky. Dále zkoumá kulturní politiku ČR a možnosti financování a podpory památek. Praktická část práce prezentuje vypracovaný business plán s cílem zajistit stabilní financování pro provoz památky v roce 2024 a obchodní model pevně propojený s marketingovým plánem. Poznatky v marketingovém mixu jsou založeny na důkladné analýze prostředí a kvantitativním dotazníkovém výzkumu, který byl prováděn na geograficky stratifikovaném výběru obyvatel. Tímto byla získána cenná data o preferencích a názorech návštěvníků, což poskytuje základ pro zlepšení viditelnosti a atraktivity kulturní památky Sýpka Lemberk.
Marketingová komunikace DFL a Bundesligy
Kaminski, David ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce rozebírá sportovní marketingové strategie využívané německou Bundesligou a jejím řídícím orgánem, Deutsche Fußball Liga (DFL), s důrazem na komunikační kanály a srovnávací analýzu s klíčovými evropskými soupeři. V první části práce jsou rozebrány teoretické základy sportovního marketingu, marketingový mix ve sportu a cílové skupiny, poté následuje historický kontext Bundesligy a vzniku DFL. Následně je zkoumána komunikační strategie DFL pro sezónu 2021/22 se zaměřením na kanály, jako jsou sociální sítě, webové stránky, mediální komunikace a DFL Magazin. Je provedeno srovnání marketingových strategií anglické Premier League, španělské La Ligy, italské Serie A a francouzské Ligue 1 s cílem identifikovat jedinečné silné stránky DFL a oblasti, které je možné zlepšit.
Užití současných AI nástrojů, jejich vývoj , limitiy a predikce ve strategickém boji v informační válce
Štěpánová, Barbora ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Práce se bude zabývat sou asným stavem AI technologií v provázání s dezinformacemi a informa ní válkou, jejich možným vývojem, limity a obavami. V rámci teorie budeme vycházet z již ustálených koncept prací, mapujících sou asný stav, ale i predikujících budoucnost, formulujících možné limity a pokládajících otázky do budoucna. K pochopení sou asného stavu jsou prezentovány i r zné p ípadové studie relevantní k tématu. V praktické ásti bude proveden výzkum formou focus group, která bude diskutovat záv ry a podn ty vzešlé z teoretické ásti a analýz. Následovat bude diskuse výsledk a záv r, ve kterém nastíníme p ínos mezidisciplinární debaty, zhodnotíme vliv fact-checkingu, možnosti financování nebo roli lov ka v hybridním p ístupu.
Vliv umělé inteligence na vnímání kvality a důvěryhodnosti obsahu v digitální komunikaci
Richter, Martin ; Slavíček, Daniel (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv umělé inteligence (AI) na digitální komunikaci, vnímání obsahu a potenciální negativní důsledky spojené s generovaným obsahem. Práce také předkládá možnosti, které generativní umělá inteligence přináší v kontextu tvorby multimediálního obsahu. Zároveň se věnuje faktorům a zkreslením, které ovlivňují vnímání takto generovaného obsahu. Práce také analyzuje povědomí a schopnosti žáků základních a středních škol v oblasti generativní AI. Výsledky ukazují, že studenti mají povědomí o schopnostech generativní AI, ale mají potíže s rozpoznáním generovaného obsahu, což poukazuje na potenciální rizika spojená s manipulací a dezinformacemi.
Public relations v českém startupovém prostředí: případová studie společnosti Twisto
Zíka, Tadeáš ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations ve startupech. Cílem práce je identifikovat specifika public relations pro startupy, zejména ve srovnání s public relations pro tradiční korporace. Tímto práce začíná vyplňovat mezeru v akademickém zkoumání tohoto tématu, kterému se zatím nejen v České republice takřka nikdo nevěnuje. Práci lze rozdělit na dvě hlavní části. V té první, teoretické, autor hledá základní definiční znaky startupů, popisuje jejich fungování a stručně představuje historický vývoj tohoto typu podnikání v České republice. Zároveň stručně představuje obor public relations, zejména jejich definici a možná dělení. V závěru teoretické části autor představuje zahraniční literaturu týkající se tématu public relations ve startupech. Zatímco v Česku se literatura tímto tématem nezbývá vůbec, ani v zahraničí ji není mnoho. Druhá část práce, praktická, se zaměřuje na případovou studii společnosti Twisto, jednoho z prvních úspěšných českých startupů. Případová studie nejdříve představuje základní informace o společnosti, následuje kvantitativní analýza jejích mediálních zmínek a největší prostor je věnován hloubkovému rozhovoru s Janem Hustákem, PR manažerem Twista a majitelem PR agentury zaměřující se startupy, jehož předmětem jsou public relations aktivity Twista a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.