Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj italského psaného jazyka ve firemním prostředí od roku 1990 po současnost
Hrubá, Zlata ; Štichauer, Pavel (vedoucí práce) ; Špaček, Jiří (oponent)
Cílem práce je analýza vývoje italského jazyka ve firemním prostředí a celkově i vývoj italské obchodní korespondence od devadesátých let dvacátého století do současnosti. Práce se v první, teoretické části, zabývá úvodem do teorie komunikace, modelem komunikace, obchodní komunikací a hlavním tématem této práce corrispondenza commerciale - obchodní korespondencí. Na základě teoretických východisek je vymezen rámec pro následnou analýzu, která porovnává oslovení a jeho varianty, syntaktické či lexikální změny, zabývá se zdvořilostní formou a různými variantami závěrečných pozdravů a jejich formulemi. Kýženými výsledky analýzy jsou velké změny v italské obchodní korespondenci a vyvíjející se odbornost jazyka. Analýza však přinesla výsledky nečekané.
Apely v reklamních textech
Wolfová, Michaela ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy apelují na recipienta a o které společenské hodnoty se při tom opírají. V práci se uplatňuje metoda stylistické a obsahové analýzy.
Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě
Vacková, Linda ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Horáček, Vít (oponent)
Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě Předkládaná rigorózní práce s názvem "Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě" komplexně analyzuje problematiku nevyžádané reklamy v právním řádu České republiky a Spolkové republiky Německo. Nevyžádaná reklama představuje určitý zásah do osobní nebo obchodní sféry svých adresátů nebo třetích subjektů a s rozvojem moderních komunikačních prostředků se vyskytuje stále častěji a v rozmanitých formách. I když je reklama projevem svobody podnikání a svobody projevu, je třeba její právní regulace, obzvlášť pokud je nežádaná a obtěžující. Text práce je systematicky členěn do čtyř na sebe navazujících částí. První část představuje úvodní zamyšlení nad potřebou a důvodem právní regulace nevyžádané reklamy. Druhá část je dělena do čtyř kapitol a přináší východiska regulace nevyžádané reklamy a nástin její současné podoby. První kapitola se věnuje historickému východisku regulace nevyžádané reklamy. Druhá kapitola zasazuje nevyžádanou reklamu do širšího právního rámce ústavního práva. Následuje kapitola třetí, jež uvádí problematiku nevyžádané reklamy v kontextu evropského práva primárního a především sekundárního. V poslední čtvrté kapitole je věnován prostor přehledu platné právní úpravy nevyžádané reklamy v českém a německém právním řádu tak,...
Specifika komunikace v komunitě vodních dýmek na sociální sítích Facebook
Kopáček, Jakub ; Závozda, Petr (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Diplomová práce "Specifika komunikace v komunitě vodních dýmek na sociální síti Facebook" se zabývá komunikací členů virtuální komunity kuřáků vodních dýmek neboli dýmkařské komunity. Předmětem práce je analýza obsahu publikovaného ve třech komunitních skupinách na sociální síti Facebook, který je zkoumán metodou kvantitativní obsahové analýzy. Výsledná zjištění jsou doplněna o poznatky z polostrukturovaných rozhovorů se sedmi členy dýmkařské komunity, které byly získány metodou kvalitativní tematické analýzy. První část práce se věnuje vymezení nových médií, seznamuje se základními pojmy a koncepty sociálních sítí a marketingové komunikace, uvádí do problematiky virtuálních komunit a pojednává o vodních dýmkách, dýmkařské komunitě a komerčních subjektech dýmkařského průmyslu. Druhá část práce se věnuje výkladu metodologie kvantitativního i kvalitativního výzkumu, dále prezentaci výsledků práce a jejich shrnutí s využitím poznatků získaných v teoretické části práce. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav komunikace dýmkařské komunity v tematických skupinách na sociální síti Facebook a zmapovat výskyt komerční komunikace v analyzovaném obsahu.
Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě
Vacková, Linda ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Horáček, Vít (oponent)
Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě Předkládaná rigorózní práce s názvem "Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě" komplexně analyzuje problematiku nevyžádané reklamy v právním řádu České republiky a Spolkové republiky Německo. Nevyžádaná reklama představuje určitý zásah do osobní nebo obchodní sféry svých adresátů nebo třetích subjektů a s rozvojem moderních komunikačních prostředků se vyskytuje stále častěji a v rozmanitých formách. I když je reklama projevem svobody podnikání a svobody projevu, je třeba její právní regulace, obzvlášť pokud je nežádaná a obtěžující. Text práce je systematicky členěn do čtyř na sebe navazujících částí. První část představuje úvodní zamyšlení nad potřebou a důvodem právní regulace nevyžádané reklamy. Druhá část je dělena do čtyř kapitol a přináší východiska regulace nevyžádané reklamy a nástin její současné podoby. První kapitola se věnuje historickému východisku regulace nevyžádané reklamy. Druhá kapitola zasazuje nevyžádanou reklamu do širšího právního rámce ústavního práva. Následuje kapitola třetí, jež uvádí problematiku nevyžádané reklamy v kontextu evropského práva primárního a především sekundárního. V poslední čtvrté kapitole je věnován prostor přehledu platné právní úpravy nevyžádané reklamy v českém a německém právním řádu tak,...
Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí
Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Srbecký, Michal (oponent)
Abstrakt: Cílem této práce je objektivně nejprve prozkoumat a následně zhodnotit marketingovou strategii klubu. S pomocí jednotlivých analýz se bude celý koncept lépe monitorovat a definovat jak v českém, tak i zahraničním měřítku. Necílím pouze na současné bádání, ale rád bych si na závěr dovolil navrhnout i případné změny, jež by ještě silněji utvrdily pozici týmu.
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Gavrilova, Polina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace. Dále realizace případové studie Red Bullu se uskuteční skrz primárního výzkumu, který sloužil jako hlavní zdroj informací.
Návrh komunikační strategie spolku Iniciativy Dokořán
Šmýrová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií spolku Iniciativy Dokořán. Iniciativy Dokořán je nezisková organizace působící v oblasti kultury. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii tak, aby byla efektivní a zároveň překonala všechny bariéry a specifika neziskového sektoru, zvláště pak toho kulturního. Práce je rozdělena do tří stěžejních kapitol. První dvě kapitoly poskytují teoretický základ pro vypracování praktické části. Od marketingu všeobecně postupně studuje všechna specifika oblasti kultury a neziskového sektoru až konkrétně ke komerčním komunikacím. Třetí kapitola obsahuje podrobnou analýzu spolku. Pomocí syntézy těchto analýz v závěru práce najdeme komplexní návrh na komunikační strategii pro sezónu 2017.
Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco
Šáchová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Arslanianová, Denisa (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti British American Tobacco. Cílem je analýza na příkladu kampaně k zavedení nového produktu na trh. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingové mixu, komunikačního mixu a také značce. V praktické části je vymezen tabákový průmysl, jeho specifika a především zákonné regulace. Poté přichází představení společnosti BAT a značky Rothmans. Poslední kapitolou je již zmiňovaná konkrétní případová studie, Rothmans Demi Click a detailní analýza kampaně, která ji provázela. Součástí práce je také vyhodnocení kampaně pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu. V závěru práce se nachází doporučení do budoucna.
Pragmalingvistická analýza komerční komunikace značky Activia od Danone
Pražáková, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Pragmalingvistická analýza komerční komunikace značky Activia od Danone" je poskytnout nový pohled na komerční komunikaci jedné značky z hlediska teorie pragmatiky a lingvistiky na vybraném vzorku reklam z let 2010 - 2014. V teoretické části diplomové práce definuji funkce reklamy i její komunikační specifika a zasadím ji do širšího kontextu marketingu. Následně vymezím pozici produktu v rámci segmentu prezentovaného koncernem Danone a srovnám marketingovou strategii prodeje těchto produktů. Metodologická část se bude věnovat představení lingvistiky, sémiotiky a zejména pragmatiky a pragmalingvistiky jako stěžejních přístupů budoucí analýzy. Zde se přednostně zaměřím na významy spojené s komunikační situací, vztahy mezi producentem textu, jeho recipientem a textem samotným. V poslední, analytické části této práce budu zpracovávat vybrané vzorky komerční komunikace prostřednictvím již nastíněné pragmalingvistické a jazykové analýzy. Na vzorku komunikace značky Activia od Danone v daném období tak bude zkoumáno užití jednotlivých jazykových a stylistických prostředků i žánrových útvarů se zřetelem na jejich komunikační cíl.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.