Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco
Šáchová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Arslanianová, Denisa (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti British American Tobacco. Cílem je analýza na příkladu kampaně k zavedení nového produktu na trh. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingové mixu, komunikačního mixu a také značce. V praktické části je vymezen tabákový průmysl, jeho specifika a především zákonné regulace. Poté přichází představení společnosti BAT a značky Rothmans. Poslední kapitolou je již zmiňovaná konkrétní případová studie, Rothmans Demi Click a detailní analýza kampaně, která ji provázela. Součástí práce je také vyhodnocení kampaně pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu. V závěru práce se nachází doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.