Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetence vedoucího pracovníka vzdělávací organizace
Círal, Gabriela Sarah ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Ve většině mateřských škol je ředitel/ředitelka a jejich zástupci (záleží na velikosti mateřské školy). Jsou i mateřské školy, které spadají pod základní školy nebo i střední školy v dané obci a funkci vedení vykonává ředitel/ředitelka základní školy nebo střední školy. V mateřské škole je potom zřízena pozice vedoucí učitelky, která není zástupcem ředitele/ředitelky, ale má na starost chod mateřské školy a zodpovídá se řediteli/ředitelce dané organizace. V této práci se zabývám kompetencemi vedoucí učitelky, jakožto vedoucího pracovníka vzdělávací organizace. V teoretické části se zabývám funkcí vedoucí učitelky, co v této pozici znamená řízení a kontrola kolektivu, dokumentace a materiální zabezpečení. Podle čeho se řídí její pracovní doba a jak se podílí na řízení organizace. Dále jsou popsány klíčové kompetence a podrobně rozepsány profesní kompetence vedoucí učitelky. Čím se vedení mateřské školy zabývá, co si představit pod termínem výchovně vzdělávací proces a jaká je odpovědnost. U všech lidí by měla být důležitá sebereflexe, u pedagogických pracovníků je obzvlášť důležitá a u vedoucí učitelky nezbytná. V empirické části provádím dotazníkové šetření, ve kterém zjišťuji, jaké jsou profesní kompetence vedoucích učitelek mateřských škol a obsah práce, který vykonávají. Součástí zjišťování je...
Šikana ve školách očima ředitelů
Čížková, Kateřina ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce pojednává o šikaně a konfliktech ve školním prostředí, konkrétně v prostředí mateřských, základních a středních škol a o tom, jak na šikanu nahlížejí ředitelé těchto škol. Šikana ve školním prostředí je často probíraný fenomén a problém, který je nutné řešit, proto bylo pro tuto diplomovou práci vybráno takové aktuální téma. Teoretická část popíše poznatky o konfliktech i o šikaně - definice konfliktu i šikany, rozdělení, projevy a příčiny, způsoby řešení i prevence a také historie. V empirické části jsou rozebrány hloubkové rozhovory s řediteli škol, kteří odpovídají na otázky ohledně šikany na jejich škole v rámci kvalitativního výzkumu. Je zjištěn případný výskyt šikany i konfliktů, povědomí i zkušenosti ředitelů škol a také jejich názory na šikanu i konflikty ve vzdělávání. Dále jsou zjištěny způsoby prevence i řešení, které daná škola volí. Práce se opírá o metodologické přístupy zakotvené teorie. Data z rozhovorů jsou analyzována a rozebírána, následně rozdělena do příslušných kategorií a podkategorií pomocí kódování. Mezi kategoriemi se objevují vzájemné vztahy, které jsou vidět ve vytvořeném schématu v závěru práce. Výsledky jsou shrnuty a okomentovány závěrem, ve kterém je uveden výsledek celého výzkumu. Dále je navrženo možné doporučení na pokračování výzkumu. V diskuzi...
Marketingová taktika vybrané jazykové školy
Vosátková, Simona ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce zkoumá marketingovou taktiku vybrané jazykové školy se zohledněním všech prvků marketingového mixu a jejich uplatňování v praxi. Na základě kvalitativních výzkumných metod, konkrétně analýzy marketingové činnosti školy a strukturovaného rozhovoru s tamním vedením a interními pracovníky, identifikuje klíčové oblasti pro její úspěšné fungování a budoucí rozvoj. Okrajově ji porovnává s konkurenčními vzdělávacími organizacemi s podobným zaměřením, a kromě jejích silných stránek a konkurenčních výhod odhaluje pomocí SWOT analýzy i její nedostatky, v jejichž souvislosti navrhuje doporučení k inovacím. Teoretická část této práce se zabývá obecnou problematikou marketingu a náplní marketingové strategie, při čemž zdůrazňuje důležitost strategického plánování marketingových cílů a efektivního strategického marketingového řízení. Dále poskytuje detailní náhled na taktickou rovinu marketingu a jeho hlavní součást, tzn. marketingový mix v základní i rozšířené podobě s příslušnými marketingovými nástroji, jak z obecného hlediska, tak z pohledu zahrnujícího specifika z oblasti vzdělávání. Podrobně se věnuje teoretickým i praktickým náležitostem jednotlivých marketingových prvků a soustředí se především na jejich používání ve vzdělávacích službách. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou činnost...
Problematika home office ve vybrané organizaci z hlediska výhod a nevýhod práce z domova
Kohout, Václav ; Liška, Roman (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce na téma Problematika home office ve vybrané organizaci z hlediska výhod a nevýhod práce z domova si klade za cíl analyzovat a identifikovat výhody a nevýhody home office a navrhnout vyhovující postup pro motivování pracovníků při využívání home office ve vybrané organizaci. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zpracována na základě studia odborné literatury a dalších dostupných zdrojů a shrnuje základní pojmy a poznatky z této oblasti. Definuje pojem personální management a zaměřuje se na vývojové etapy manažerského přístupu k personálu, představuje a popisuje flexibilní formy zaměstnání, charakterizuje a vymezuje pojem home office a seznamuje se se současnou legislativní úpravou práce mimo pracoviště v České republice. Praktická část práce je zaměřená na již zmíněnou analýzu a identifikaci výhod a nevýhod home office ve vývojové a konzultační společnosti a na navržení vyhovujícího postupu pro motivování pracovníků při využívání home office. Praktická část práce obsahuje cíl a metodiku šetření, problém a zdůvodnění šetření, charakteristiku vzorku, časový harmonogram šetření, sběr dat, analýzu dat. V závěru praktické části jsou uvedeny výsledky šetření, které jsou pro lepší přehlednost rozděleny do třech dílčích kapitol, a práce je ukončena...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 LIŠKA, Radek
8 Liška, Radek
3 Liška, Radomír
4 Liška, Radovan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.