Název: Marketingová taktika vybrané jazykové školy
Překlad názvu: Marketing tactics of a selected language school
Autoři: Vosátková, Simona ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jazyková škola; komunikace; konkurenceschopnost; marketing; marketingová strategie; marketingová taktika; marketingový mix; communication; competitiveness; language school; marketing; marketing mix; marketing strategy; marketing tactics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/172552

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502486


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-12, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet