Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová taktika vybrané jazykové školy
Vosátková, Simona ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce zkoumá marketingovou taktiku vybrané jazykové školy se zohledněním všech prvků marketingového mixu a jejich uplatňování v praxi. Na základě kvalitativních výzkumných metod, konkrétně analýzy marketingové činnosti školy a strukturovaného rozhovoru s tamním vedením a interními pracovníky, identifikuje klíčové oblasti pro její úspěšné fungování a budoucí rozvoj. Okrajově ji porovnává s konkurenčními vzdělávacími organizacemi s podobným zaměřením, a kromě jejích silných stránek a konkurenčních výhod odhaluje pomocí SWOT analýzy i její nedostatky, v jejichž souvislosti navrhuje doporučení k inovacím. Teoretická část této práce se zabývá obecnou problematikou marketingu a náplní marketingové strategie, při čemž zdůrazňuje důležitost strategického plánování marketingových cílů a efektivního strategického marketingového řízení. Dále poskytuje detailní náhled na taktickou rovinu marketingu a jeho hlavní součást, tzn. marketingový mix v základní i rozšířené podobě s příslušnými marketingovými nástroji, jak z obecného hlediska, tak z pohledu zahrnujícího specifika z oblasti vzdělávání. Podrobně se věnuje teoretickým i praktickým náležitostem jednotlivých marketingových prvků a soustředí se především na jejich používání ve vzdělávacích službách. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou činnost...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.