Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompetence vedoucího pracovníka vzdělávací organizace
Círal, Gabriela Sarah ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Ve většině mateřských škol je ředitel/ředitelka a jejich zástupci (záleží na velikosti mateřské školy). Jsou i mateřské školy, které spadají pod základní školy nebo i střední školy v dané obci a funkci vedení vykonává ředitel/ředitelka základní školy nebo střední školy. V mateřské škole je potom zřízena pozice vedoucí učitelky, která není zástupcem ředitele/ředitelky, ale má na starost chod mateřské školy a zodpovídá se řediteli/ředitelce dané organizace. Tato práce se zabývá kompetencemi vedoucí učitelky, jakožto vedoucího pracovníka vzdělávací organizace. Cílem diplomové práce je zjistit kompetence a obsah pracovní náplně vedoucích učitelů/učitelek mateřských škol v Jihočeském kraji. V teoretické části se práce zabývá funkcí vedoucí učitelky, jaké jsou požadavky na výkon této pozice, jak se podílí na řízení organizace a jaký je přístup vedoucí učitelky ohledně vztahů na pracovišti. Čím se vedení mateřské školy zabývá, co si představit pod termínem výchovně vzdělávací proces. U všech lidí by měla být důležitá sebereflexe, u pedagogických pracovníků je obzvlášť důležitá a u vedoucí učitelky nezbytná. Dále jsou popsány klíčové kompetence, profesní kompetence vedoucí učitelky a manažerské kompetence. V empirické části je popsáno dotazníkové šetření, ve kterém se zjišťuje, jaké jsou profesní...
Kompetence vedoucího pracovníka vzdělávací organizace
Círal, Gabriela Sarah ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Ve většině mateřských škol je ředitel/ředitelka a jejich zástupci (záleží na velikosti mateřské školy). Jsou i mateřské školy, které spadají pod základní školy nebo i střední školy v dané obci a funkci vedení vykonává ředitel/ředitelka základní školy nebo střední školy. V mateřské škole je potom zřízena pozice vedoucí učitelky, která není zástupcem ředitele/ředitelky, ale má na starost chod mateřské školy a zodpovídá se řediteli/ředitelce dané organizace. V této práci se zabývám kompetencemi vedoucí učitelky, jakožto vedoucího pracovníka vzdělávací organizace. V teoretické části se zabývám funkcí vedoucí učitelky, co v této pozici znamená řízení a kontrola kolektivu, dokumentace a materiální zabezpečení. Podle čeho se řídí její pracovní doba a jak se podílí na řízení organizace. Dále jsou popsány klíčové kompetence a podrobně rozepsány profesní kompetence vedoucí učitelky. Čím se vedení mateřské školy zabývá, co si představit pod termínem výchovně vzdělávací proces a jaká je odpovědnost. U všech lidí by měla být důležitá sebereflexe, u pedagogických pracovníků je obzvlášť důležitá a u vedoucí učitelky nezbytná. V empirické části provádím dotazníkové šetření, ve kterém zjišťuji, jaké jsou profesní kompetence vedoucích učitelek mateřských škol a obsah práce, který vykonávají. Součástí zjišťování je...
Využití pohybové aktivity "Geocaching" pro zvýšení turistické návštěvnosti oblasti Suchdola nad Lužnicí
CÍRAL, Gabriela Sarah
Velmi se zvyšuje pohybová nedostatečnost, zvláště u mladých lidí. Pohybová aktivnost je zapotřebí ke zdravému životnímu stylu. Jako jednu z možností pohybové aktivity zde uvádíme Geocaching. V začátku si stručně povíme, co to Geocaching je, s čím se můžeme setkat, co je k němu potřeba a seznámíme se, se základními pravidly a pojmy této hry. Cílem práce je vytvoření série cachí, nesoucích název Srdcová série, za účelem zvýšení turistické návštěvnosti oblasti Suchdola nad Lužnicí, která byla vybrána pro svoji zajímavost, krásu a výjimečnost. Zároveň je vytvořen základní výukový materiál pro využití na kurzech Katedry výchovy ke zdraví a jak je možné se do této pohybové aktivity zapojit. Ke zjištění profilu Geocacherů jsme použili ověřený dotazník s metodou kvótního výběru, s 12 uzavřenými otázkami, na který nám odpovědělo 84 dobrovolníků z řad návštěvníků Srdcové série. Z dotazníku, jenž jsme zveřejnili v listingu cachí, jsme zjistili základní profil geocacherů navštěvující vzniklé cache. Také se v jedné z hypotéz zabýváme porovnáním turistické návštěvnosti dané oblasti v roce 2013 a 2014. Tato práce přispívá v rámci zdravého životního stylu k využívání pěší turistiky a cykloturistiky.

Viz též: podobná jména autorů
3 CÍRAL, Gabriela Sarah
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.