Název: Marketing a image školy
Překlad názvu: Marketing and School Image
Autoři: Hegyiová, Eva ; Liška, Roman (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: image školy; kultura školy; mapa školy; Marketingová komunikace; public relations; sémantický diferenciál; vztahy s veřejností; culture of school; image of school; Promotion; public relations; relationships with public; semantic differential; the map of school

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/147795

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452559


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet